2024-03-29T06:04:27Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5028
2013-11-24T17:54:13Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"100511 2010 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.5.5028
doi
dc
МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ АЛГОРИТМA УПРАВЛІННЯ ПРИПИНЕННЯ ПОЛЬОТУ БЕЗПІЛОТНИМ ЛІТАЛЬНИМ АПАРАТОМ
Kondrashov, Ya.
Національний авіаційний університет
Arutyunyan, A.
Національний авіаційний університет
Kravchyshyn, I.
Національний авіаційний університет
Ефективність алгоритму синтезу управління оцінюється шляхом математичного моделювання за методичною точністю наведення плануючого літального апарату в режимі його спуску на радіомаяк всеспрямованої дії. Показано, що в результаті синтезу управління формується стійкий процес зміни параметрів руху, а точність наведення визначається,в основному, навігаційними помилками визначення поточних фазових координат апарату.
National Aviation University
2010-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5028
Наукоємні технології; Том 5 № 1 (2010)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5134
2013-11-24T17:21:26Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"110518 2011 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.9.5134
doi
dc
АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ АЛГОРИТМІВ ОЦІНКИ ПОЛОЖЕННЯ ПОВІТРЯНОГО СУДНА ПРИ ПІДХОДІ ТА ПОСАДКОВИХ ОПЕРАЦІЙ
Kondrashov, Ya.
Fialkina, T.
Ryabets, O.
Для багатопозиційної радіодальномірної навігаційно-посадкової системи обґрунтований і обраний метод математичного моделювання процесу обробки алгоритмів оцінювання місцезнаходження повітря-ного судна, показана апаратно-програмна структура його реалізації.
National Aviation University
2011-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5134
Наукоємні технології; Том 9 № 1-2 (2011)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5136
2013-11-24T17:21:26Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"110322 2011 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.9.5136
doi
dc
СТРУКТУРУВАННЯ МОДЕЛІ СИСТЕМИ РАДІОЗВ'ЯЗКУ ДЛЯ НАВІГАЦІЇ І ПРИЗЕМЛЕННЯ ВЕРТОЛЬОТІВ
Kondrashov, Ya.
Національний авіаційний університет
Fialkina, T.
Національний авіаційний університет
Ryabets, O.
Національний авіаційний університет
Проведено аналіз вимог, що пред’являються до радіосистеми, яка забезпечує навігаційно-посадкові опе-рації повітряних суден (вертольотів). Дана оцінка можливості застосування для таких операцій існую-чих систем, що виконують аналогічні функції. Запропоновано структуру навігаційно-посадкової радіо-системи для літальних апаратів типу «вертоліт».
National Aviation University
2011-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5136
Наукоємні технології; Том 9 № 1-2 (2011)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5137
2013-11-24T17:21:26Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"110420 2011 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.9.5137
doi
dc
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ДАНИХ ДЛЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ АЕРОНАВІГАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПРИ КОРЕЛЬОВАНИХ СПОСТЕРЕЖЕННЯХ У ВИПАДКУ ГАУССОВСЬКИХ ЩІЛЬНОСТЕЙ
Слюняєв, О.
Розглянуто методику підвищення ефективності об’єднання даних у випадку гауссовських щільностей з метою оптимізації статистично розподіленого виявлення та роботу зосередженого процесора, який забезпечує швидше прийняття рішення об’єднуючи рішення окремих приймачів.
National Aviation University
2011-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5137
Наукоємні технології; Том 9 № 1-2 (2011)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5157
2013-11-27T08:05:16Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"091014 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.4.5157
doi
dc
ПРИНЦИПИ УТВОРЕННЯ ПАРАМЕТРИЧНИХ ВУЗЛІВ КІНЦЕВОГО ПУНКТУ КЕРУЮЧОЇ СИСТЕМИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ, НЕУКОМПЛЕКТОВАНОГО АНТЕННОЮ ДЛЯ ПОЛЬОТУ
Kondrashov, Ya. V.
Національний авіаційний університет
Arutyunyan, A. K.
Національний авіаційний університет
Kravchyshyn, I. O.
Національний авіаційний університет
Показані принципи формування векторів дальності D від безпілотного літального апарату до маяка-відповідача ,та його швидкості Vk , необхідної для обчислення на борту БПЛА параметра його руху.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5157
Наукоємні технології; Том 4 № 4 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5158
2013-11-27T08:01:46Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"091218 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.4.5158
doi
dc
ПРИНЦИПИ КОНСТРУКЦІЇ З НАВІГАЦІЙНО-ПРИЗЕМЛЕНОЮ СИСТЕМОЮ ДЛЯ ЛІТАКІВ МІСЦЕВИХ АВІАЛІНІЙ
Kondrashov, Ya. V.
Національний авіаційний університет
Fialkina, T. S.
Національний авіаційний університет
Ryabets, A. P.
Національний авіаційний університет
У статті розглянуті варіанти побудови і використання наземного і бортового радіоустаткування системи, розставлені пріоритети для різних її модифікацій.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5158
Наукоємні технології; Том 4 № 4 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5159
2013-11-27T08:05:59Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"091014 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.4.5159
doi
dc
АКСІОМАТИКА ІМІТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
Коврижкін, О. Г.
Національний авіаційний університет
Лагута, А. Г.
Національний авіаційний університет
Розглянуто створення систем, що імітують поведінкові аспекти людини в процесі прийняття рішеньта синтезування конструктивної моделі вироблення рішень.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5159
Наукоємні технології; Том 4 № 4 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5160
2013-11-27T08:07:13Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"091214 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.4.5160
doi
dc
ВИКОРИСТАННЯ МАГНІТОМЕТРІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КУТОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ БЕЗПІЛОТНОГО ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТА
Коврижкін, О. Г.
Національний авіаційний університет
Мельникович, В. Б.
Національний авіаційний університет
Горін, І. Я.
Національний авіаційний університет
Розглянуто спосіб визначення кутів просторової орієнтації літального апарата при використанні сигналів системи супутникової навігації і магнітометричних датчиків.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5160
Наукоємні технології; Том 4 № 4 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5274
2013-11-27T09:52:03Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.2.5274
doi
dc
ПРИНЦИПИ ПОЛІПШЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТРАЕКТОРІЄЮ БЕЗПІЛОТНИХ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ
Kondrashov, Ya.V.
Національний авіаційний університет
Arutyunyan, A.K.
Національний авіаційний університет
Kravchyshyn, I.O.
Національний авіаційний університет
Розглянуто реалізацію управління спуском з траєкторії польоту в заданий район простору планерувального літального апарата, запропоновано принцип його неавтономного управління. Показано спосіб управління, визначені мета, задачі синтезу і командна програма управління.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5274
Наукоємні технології; Том 2 № 2 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5277
2013-11-27T09:52:59Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"090312 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.2.5277
doi
dc
ОЦІНКА ВПЛИВУ ЗМІН ПАРАМЕТРІВ ЕЛІПСОЇДА ПОХИБОК НА ВИТРИМУВАННЯ ТРАЄКТОРІЇ ПОСАДКИ ЛІТАКА
Казак, В.М.
Національний авіаційний університет
Будзинська, Т.В.
Національний авіаційний університет
Міщерякова, В.Ю.
Національний авіаційний університет
Проаналізовано концепції необхідних навігаційних характеристик для етапу зниження і посадки літака. Наведено алгоритм керування літальним апаратом в умовах невизначеності, оснований на тунельній концепції виконання посадки з використанням інтелектуальної системи керування на основі нейронечіткого регулятора.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5277
Наукоємні технології; Том 2 № 2 (2009)
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/5278
2013-11-27T10:13:42Z
SBT:AN
driver
nmb a2200000Iu 4500
"090320 2009 eng "
2310-5461
2075-0781
10.18372/2310-5461.2.5278
doi
dc
АНАЛІЗ МЕТОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ПРОПУСКНОЇ ЗДАТНОСТІ АЕРОПОРТІВ
Харченко, В.П.
Національний авіаційний університет
Науменко, М.В
Національний авіаційний університет
У статті розглянуто проблеми підвищення пропускної здатності аеропортів та найпоширеніші шляхи їх розв’язання, описано можливі методи й особливості оцінки пропускної здатності та методику процесу вдосконалення роботи аеропортів шляхом підвищення пропускної здатності.
National Aviation University
2009-11-24 00:00:00
application/pdf
application/pdf
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5278
Наукоємні технології; Том 2 № 2 (2009)
ukr
Авторське право (c)