2024-03-28T11:09:03Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3318
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
THE CONCEPT OF DETACHABLE ENGINE PYLONS IN JET AIRLINERS
Grudzien, Andzelika
Nowakowski, Przemyslaw
Lewandowski, Mateusz
The paper provides the new conception for improvement of safety in commercial passenger flights, especially during ditching, fuel exhaustion and engine breakdown causing irreversible impossibility of re-ignition engines during the flight. This solution is designed for jet airlines with engines mounted in pylons under the wings.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3318
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3327
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
THE GENERAL AIMS OF CONSRTUCTING UAVs
Sawicki, Łukasz
Widziszowski, Jacek
Płaskociński, Norman
The work includes concept of hybrid of a lighter-than-air and heavier-than-air aircraft. The following summary presents a rough idea of this solution. This allows the ship to fly quickly to the destination and then move like an airship.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3327
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3329
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ЛИНЕЙНАЯ МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ПАРЫ ДИСТАНЦИОННО ПИЛОТИРУЕМЫХ ВЕРТОЛЁТОВ ОДНОВИНТОВОЙ СХЕМЫ В ФРОНТАЛЬНОМ СТРОЮ С МОНОГРУЗОМ
Бельская, А. А.
Артемьева, О. Н.
Калакура, Р. Т.
В статье приведена линейная математическая модель (ММ), полученная в результате линеаризации ММ бокового движения дистанционно пилотируемого вертолета с учётом влияния моногруза. Линейная ММ вертолета может быть использована при моделировании собственных движений вертолета в боковом канале, а также при синтезе систем управления различными режимами работы бокового канала
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3329
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3330
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ АВІАЦІЙНИМ ГТД З ВИКОРИСТАННЯМ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ
Єнчев, С. В.
Таку, С. О.
В даній статті розглянуто задачу синтезу інтелектуальної САК ГТД, описано структуру та математичну модель нейронних мереж, а також була поставлена задача ідентифікації ГТД, як об'єкта управління.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3330
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3331
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ПІДВИЩЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРИСАДОК
Зайчукова, О. В.
Васільєва, А. В.
Антонова, В. О.
Розглянуто різні види присадок та охарактеризовано їх вплив на експлуатаційні властивості паливно-мастильних матеріалів. Запропоновано можливості покращення палив за допомогою розробки нової присадки, що містить сополімери етилену з вінілацетатом та зменшену кількість сірки.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3331
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3332
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИБОРУ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ АВІАЦІЙНО-РЕМОНТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ
Захарченко, Ю. А.
Степанюк, О. А.
В статті сформульована та вирішена задача створення методичних основ вибору програмних засобів для автоматизації управління авіаційно-ремонтним підприємством на основі міжнародних стандартів управління ресурсами
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3332
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3334
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ДІАГНОСТИКА ЗОВНІШНЬОГО ОБВОДУ КРИЛА НА ОСНОВІ ТЕМПЕРАТУРНОГО ПОЛЯ ПЛОЩИНИ КРИЛА
Казак, В. М.
Бабенко, А. Є.
Стаття присвячена питанню підвищення безпеки руху літаків в повітрі і на землі за допомо-гою неперервної діагностики зовнішніх обводів літака і його крил зокрема при зіткненні літака зі сторонніми формуваннями. Неперервна діагностика зовнішніх обводів літака і його крил дає можливість передбачити чи попередити аварійні ситуації.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3334
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3335
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ЦИФРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ КРАЙОВОГО КУТА ЗМОЧУВАННЯ
Конишев, Д. В.
Кулаєнко, С. О.
Стаття присвячена розробці алгоритму побудови растрового зображення краплі і визначення кута змочування з метою можливості оцінки методик його визначення.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3335
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3337
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ВПРОВАДЖЕННЯ КЕРУЮЧОЇ БАЗОВОЇ МОДЕЛІ В ПРОЦЕС ПРОЕКТУВАННЯ СКЛАДНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБ'ЄКТА
Конотоп, Д. І.
Пропонується методика параметричного проектування складного технічного об’єкта, використовуючи базову керуючу модель, яка підвищує ефективність проектування складного технічного об'єкта на всіх етапах життєвого циклу виробу та вводить можливість оптимального керування при створенні віртуальної моделі літака за допомогою сучасних комп’ютерних інформаційних технологій.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3337
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3338
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ВПРОВАДЖЕННЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ВИДІВ ЕНЕРГІЇ В АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ
Кухарчук, А. В.
Стаття присвячена актуальній темі – знаходження альтернатив авіаційному паливу та перспектив їх використання. Для цього у роботі проведено аналіз можливостей використання альтернативних видів енергії в авіаційному транспорті.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3338
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3339
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
БЕЗПЕКА АКТИВНИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ СИСТЕМ
Плахова, М. О.
Стаття присвячена питанням безпеки активних енергетичних систем, дослідженню аварій в енергосистемах з позицій суб’єктивного аналізу, ознайомленню та висвітленню елементів проблемно-ресурсного аналізу з встановленням основних понять, категорій, функцій переваг та визначення структури множини можливих станів, ресурсів і цілей, які будуть нами задіяні в подальших дослідженнях.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3339
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3340
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
СОВРЕМЕННЫЕ СИСТЕМЫ КОНТРОЛЯ ВЫРАБОТКИ РЕСУРСА ВОЗДУШНЫХ СУДОВ В ЭКСПЛУАТАЦИИ
Поникарчук, А. А.
Краснопольский, В. С.
Воздушные суда, находящиеся в эксплуатации, постоянно находятся под влияни-ем различных нагрузок, деформационных и ус-талостных напряжений, которые приводят к из-менению их конструкции. Такие деформации в большинстве случаев образовываются в наибо-лее нагруженных участках, либо же в случае же-сткой посадки, удара хвостовой части, соударе-нии с землей и др.Контроль развития таких деформационных участков металлических и композитных аэро-космических конструкций сегодня осуществля-ется во время различных видов контроля: перио-дического, сезонного, предполетного, контроля после определенного числа часов налета. Мето-дами инспекции могут быть такие традиционные методы, как визуальный осмотр, рентген или то-ковихревой метод. Они обладают такими недос-татками, как трудоемкость, наличие человече-ского фактора, что может объяснить неточность и ненадежность проведения инспекции, а также их значительная дороговизна, что связано с дли-тельным временем простоя воздушного судна во время контроля и следовательно его неприбыль-ностю в данном временном интервале. Негатив-ным аспектом также является невозможность контроля труднодоступных участков конструк-ции, что ограничивает локацию его применения.
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3340
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3341
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
ЛИНЕЙНАЯ МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ИЗОЛИРОВАННОГО ПРОДОЛЬНОГО ДВИЖЕНИЯ ПАРЫ ДИСТАНЦИОННО ПИЛОТИРУЕМЫХ ВЕРТОЛЁТОВ ОДНОВИНТОВОЙ СХЕМЫ С МОНОГРУЗОМ
Савицкая, И. В.
Бельская, А. А.
Мазуркевич, В. Б.
Линейная математическая модель (ММ) получена в результате линеаризации ММ изолированного продольного движения, выделенного при определенных допущениях из модели пространственного движения с учётом влияния моногруза в уравнениях сил. Линейная ММ продольного канала вертолета может быть использована при моделировании собственных движений вертолетов в продольном канале с моногрузом, а также при синтезе систем управления различными режимами работы
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3341
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/3343
2013-05-14T07:33:12Z
NM:SAT
driver
dc
АДАПТИВНИЙ ВЕЙВЛЕТ-ФІЛЬТР ДЛЯ АНАЛІЗУ ІНФОРМАЦІЇ В ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМАХ КЕРУВАННЯ ГАЗОТУРБІННИХ ДВИГУНІВ
Товкач, С. С.
Єнчев, С. В.
Стаття присвячена питанням вейвлет-фільтрації сигналів отриманих з датчиків електронних систем керування авіаційними газотурбінним двигунами. Розглядається задача побудови адаптивного фільтра на основі вейвлету Добеші. Наводяться оцінені середньоквадратичні значення похибки фільтрації пропонованого фільтру на основі вейвлету Добеші
National Aviation University
2013-01-25 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3343
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Прикладна серія
ukr
Авторське право (c)