2024-03-29T11:37:24Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2426
2012-11-23T13:25:14Z
Fly:VIK
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2426
2012-11-23T13:25:14Z
National Aviation University
2012; 404
ЮРИДИЧНА ПРИРОДА АДМІНІСТРАТИВНИХ АКТІВ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Журавель, Т.С.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2426
УДК 342.2(043.2)
uk_UA
Сьогодні в вивченні науки адміністративного права все ще немає одностайної думки щодо дослідження проблематики юридичної природи адміністративних актів. Це питання потрібно розглядати виходячи з напрацювань представників загальної теорії права і їх підходів до визначення категорії «правовий акт».
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2427
2012-11-23T13:25:14Z
Fly:VIK
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2427
2012-11-23T13:25:14Z
National Aviation University
2012; 405
ПРАВОВІ СИСТЕМИ КАНАДСЬКОЇ ПРОВІНЦІЇ КВЕБЕК І АМЕРИКАНСЬКОГО ШТАТУ ЛУЇЗІАНА
Кочнєва, А.О.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2427
УДК [340.15(71) 340.15(73)] (0432)
uk_UA
У праві Квебека і Луїзіани прецедентне право співіснує з французьким правом. Таке сусідство є результатом того, що дані території поперемінно підпадали під вплив Англії та Франції в боротьбі цих країн за заморські володіння.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2428
2012-11-23T13:25:14Z
Fly:VIK
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2428
2012-11-23T13:25:14Z
National Aviation University
2012; 406
ОКРЕМІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОСТУПКУ В РАДЯНСЬКІЙ ДОКТРИНІ
Макаренко, В.Ю.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2428
УДК 342.22(043.2)
uk_UA
Особливої гостроти набула проблема боротьби зі злочинністю та іншими правопорушенням в сфері адміністративно-правових відносин.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2429
2012-11-23T13:25:14Z
Fly:VIK
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2429
2012-11-23T13:25:14Z
National Aviation University
2012; 407
ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЄЗДАТНОСТІ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
Сірук, К.Л.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2429
УДК 342.22(043.2)
uk_UA
Дієздатність слугувала об'єктом наукових досліджень як представників теорії права, так і окремих галузевих наук. Проте не зважаючи на обсяг наукових пошуків та важливість проблематики вчення про суб'єкта права, аспектом якого є дослідження правосуб’єктності та її елементів, ні в загальнотеоретичному, ні в адміністративному аспектах не сформувалось єдиного підходу до визначення дієздатності та її змісту.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2430
2012-11-23T13:25:14Z
Fly:VIK
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2430
2012-11-23T13:25:14Z
National Aviation University
2012; 408
ВПЛИВ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВІАКОМПАНІЙ: ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
Юрченко, М.В.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2430
УДК – 35.073.537
656.7
061(043.2)
uk_UA
Розвиток ринкових відносин в Україні спричинив руйнування галузевої системи управління повітряним транспортом. Цей процес був необхідний і закономірний, проте первинний ефект виявився різко негативним — зросла кількість аварійних ситуацій, їх тяжкість, зменшилися обсяги перевезень і випуск парку повітряних суден тощо. Значною мірою це було обумовлено тим, що замість наявної системи галузевого управління авіаційним транспортом не було створено еквівалентної системи управління і регулювання транспортної діяльності та відповідної правової нормативної бази, адаптованої до умов ринкового господарювання. На сучасному етапі становлення економіки в нашій країні змінилися взаємостосунки авіатранспортних підприємств з державою.