2024-03-29T08:37:17Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2789
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2789
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 91
ПРОГНОЗУВАННЯ СТАНУ ЖИВЛЯЧОЇ МЕРЕЖІ ПОСТІЙНОЇ НАПРУГИ БОРТОВОГО ОБЛАДАНАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ
Вакарова, А.Й.; Національний авіаційний університет, Київ
Гладинюк, Б.В.; Національний авіаційний університет, Київ
Гладинюк, Л.Л.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2789
УДК 629.7.064.52(043.2)
uk_UA
Більшість бортового обладнання повітряного судна живиться від мережі постійного струму
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2790
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2790
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 92
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ТЕХНІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ СЛУЖБ СПЕЦТРАНСПОРТУ АЕРОПОРТІВ
Волоткович, О.Ф.; Слов'янський коледжНАУ, Слов'янськ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2790
УДК 639.58(043.2)
uk_UA
Літак створений, щоб літати. Але кожний рейс: і самий довгий і зовсім близький закінчується в аеропорту. Кожен літак вимагає ретельної і кваліфікованої підготовки до будь-якого рейсу.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2791
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2791
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 93
ТИПОВИЙ БЕЗПІЛОТНИЙ ЛІТАЛЬНИ АПАРАТ ІЗ СОНЯЧНОЮ ЕНЕРГЕТИЧНОЮ УСТАНОВКОЮ
Горбач, О.К.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2791
УДК 629.735.33-519
621.311.1(043.2)
uk_UA
Бурхливий розвиток БПЛА за останні десятиліття привертає увагу через їх багатообіцяючий потенціал застосування у воєнних та цивільних цілях. Актуальність модернізації існуючих та розробка нових екземплярів БПЛА визначається постійним розширенням сфери їх застосування [1].
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2792
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2792
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 94
ПРИСТРІОЇ КЕРУВАННЯ СИСТЕМАМИ ВЕНТИЛЯЦІЇ ТА ОСВІТЛЕННЯ АНГАРУ НА ОСНОВІ КОНТРОЛЛЕРА "MOELLER"
Кобулей, А.І.; Національний авіаційний університет, Київ
Павловська, Т.С.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2792
УДК 629.735.081(043.2)
uk_UA
Забезпечення ефективної роботи по ремонту і модернізації авіаційної техніки (AT) в ангарах потребує створення автоматизованих систем управління мікрокліматом (вентиляцією, конденсуванням, регулюванням температури, вологості повітря та ін.).
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2793
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2793
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 95
АНАЛІЗ МЕТОДІВ ПОБУДОВИ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ
Козуб, В.В.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2793
УДК 629.735.083.06(043.2)
uk_UA
На сьогоднішній день ряд зарубіжних країн проводять дослідження, основною метою яких є розробка перспективних технологій в області адаптивних авіаційних конструкцій. За оцінками спеціалістів, їх використання дозволить створити літальні апарати з якісно новими можливостями по динамічній оптимізації тактико-технічних параметрів відповідно до задач, які вирішуються, етапом польоту та конкретними умовами застосування.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2794
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2794
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 96
ЗАКОНЫ ВИБРАЦИИ ДЖОНА КИЛИ
Лапченко, Т.И.; Славянский колледж НАУ, Славянск
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2794
УДК 662.75
665.6(043.2)
uk_UA
Сейчас жизнь человека наполнена различной техникой, облегчающей нашу жизнь. Основным свойством машин является их способность совершать работу. Вечный двигатель - это такой воображаемый механизм, который безостановочно движет сам себя и, кроме того, совершает ещё какую-нибудь полезную работу. Именно поэтому на протяжении многих веков человечество пытается создать вечный двигатель.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2795
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2795
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 97
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТЕХНІКИ АЕРОПОРТІВ ПРИ ТЕХНІЧНОМУ ТА КОМЕРЦІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН
Мохно, В.С.; Слов'янський коледжНАУ, Слов'янськ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2795
УДК 639.58(043.2)
uk_UA
Одним з найважливіших підрозділів аеропорту є служба спеціального транспорту (ССТ)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2796
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2796
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 98
ПЛАЗМОВА ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБНИЦТВА АЛЬТЕРНАТИВНИХ ПАЛИВ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ПОТРЕБ НА ОСНОВІ ПЕРЕРОБКИ БІОМАСИ
Невзгляд, І.О.; Інститут газу НАН України, Київ
Шнит, О.Я.; Національний авіаційний університет, Київ
Якимович, М.В.
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2796
УДК 621.387.14
661.96
662.76 (043.2)
uk_UA
У зв'язку з проблемою скорочення викидів парникових газів в атмосферу Землі нині активно розробляються технології виробництва альтернативних палив для транспортних засобів на основі переробки поновлюваної сировини.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2797
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2797
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 99
КОМПЛЕКТОВАНА СИСТЕМА ЖИВЛЕННЯ АЕРОДРОМНОГО СВІТЛОСИГНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ З ВІДМОВАМИ
Новачук, Л.В.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2797
УДК 656.71.057
621.31(043.2)
uk_UA
Основоположними принципами діяльності цивільної авіації в ринкових умовах стали економічність і безпека польотів. Істотний вплив на ці показники роблять ефективність функціонування, надійність та живучість систем електроживлення аеродромного світлосигнального комплексу (АСК). На сьогоднішній день в сучасних системах електроживлення АСК розповсюджені двоканальні джерела живлення: головне - лінії електропередач; допоміжне - дизель-генератор [1].
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2798
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2798
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 100
ОПТИМІЗАЦІЯ МОДЕЛІ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Захарченко, Ю.А.
Познякова, Ю.О.
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2798
УДК 621.71.055
675.01(043.2)
uk_UA
Сучасний економічний стан більшості країн, у тому числі й України, а також направлення на збереження навколишнього середовища формує основні вимоги до використання ресурсів.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2799
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2799
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 101
ІДЕНТИФІКАЦІЯ ПЕРЕДПОМПАЖНИХ СТАНІВ В КОМПРЕСОРАХ АВІАЦІЙНИХ ГТД З ВИКОРИСТАННЯМ ФУНКЦІЙ УОЛША
Попфалуші, О.В.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2799
УДК 629.7.03
681.5.03 (043.2)
uk_UA
Сучасні авіаційні газотурбінні двигуни (ГТД) - це складні теплові машини які складаються з великої кількості зв'язаних систем і пристроїв, до яких висуваються вимоги отримання екстремальних значень параметрів в заданих умовах експлуатації. Ці фактори призводять до ускладнень конструкцій ГТД і викликають можливість виникнення коливань окремих параметрів. Помпажні явища в ГТД призводять до втрати тяги, супроводжуються ростом температури газів перед турбіною, і підвищенням рівня вібрації.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2800
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2800
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 102
АНАЛІЗ ТИПІВ АВІАЦІЙНОЇ НАЗЕМНОЇ ТЕХНІКИ АЗІЙСЬКИХ ФІРМ-ВИРОБНИКІВ
Смакоуз, С.О.; Слов'янський коледжНАУ, Слов'янськ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2800
УДК 639.58(043.2)
uk_UA
Світовий ринок авіаційної наземної техніки (АНТ) вельми насичений. Різке зростання повітряних перевезень у світі зумовило значне розширення пропозицій різних типів АНТ, за міжнародною термінологією — (дослівно "авіаційне наземне обладнання підтримки"). Загальна тенденція полягає в тому, що кожен аеропорт обирає собі партнерів, техніка яких відповідає його вимогам і можливостям.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2801
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:TEH
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2801
2012-11-23T13:25:12Z
National Aviation University
2012; 103
АЛГОРИТМ ФУНКЦІОНУВАННЯ АЕРОПОРТОВИХ СЛУЖБ В ЗБІЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Шевчук, Д.О.; Національний авіаційний університет, Київ
Васильєв, М.А.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2801
УДК 65.011.3
656.71(043.2)
uk_UA
Метою даної роботи є розробка графу взаємодії служб обслуговування та підготовки до вильоту повітряних суден (ПС) у збійних ситуаціях. Для зменшення збитків, які виникають внаслідок несприятливих погодних умов, у роботі пропонується наступний граф функціонування аеропортових служб.