2024-03-29T08:37:44Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2760
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
АВТОРСКОЕ ПРАВО В УСЛОВИЯХ РАСШИРЕНИЯ ТЕХНИЧЕСКИХ ВОЗМОЖНОСТЕЙ КОПИРОВАНИЯ И РАСПРОСТРАНЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ
Алиева, С.А.
Национальный авиационный университет, Киев
В работе рассмотрен закон об авторском праве в цифровую эпоху, DMCA (англ. Digital Millennium Copyright Act -который выводит за пределы правового поля не только непосредственное нарушение авторских прав путём копирования, но и производство и распространение технологий, позволяющих обходить технические средства защиты авторских прав (вплоть до невозможности добросовестного использования). Акт ужесточает ответственность за нарушение авторских прав с помощью Интернета, в то же время защищая провайдеров от ответственности за действия пользователей. В Европейском союзе действует во многом аналогичная Директива ЕС об авторском праве (англ. EUCD, European Union Copyright Directive).
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2760
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2761
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ КОНСТРУКЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Асріянц, Є.А.
Національний авіаційний університет, Київ
Необхідність забезпечення заданого рівня надійності та довговічності авіаційної техніки (AT) висуває у число приорітетних завдань сучасного авіаційного виробництва широке використання нових та удосконалення існуючих технологічних методів відновлення та зміцнення конструкційних елементів літальних апаратів (ЛА), особливо тоді, коли ці методи дають змогу одночасно підвищити декілька властивостей зміцнених деталей.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2761
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2762
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
КЕРУВАННЯ АБРАЗИВНОЮ ЗНОСОСТІЙКІСТЮ МАКРОГЕТЕРОФАЗНОГО КОМПОЗИЦІЙНОГО СПЛАВУ
Бєлих, С.С.
Національний авіаційний університет, Київ
В авіаційній та автомобільній техніці понад 60% випадків зносу носить абразивний характер. Це свідчить про недостатній рівень абразивної зносостійкості конструкційних матеріалів, з яких виготовляються трибоелементи цих машин. Для його підвищення широке застосування на практиці знайшли композиційні сплави на основі карбіду вольфраму-реліту. Вказані сплави отримують шляхом наплавлення різними методами наплавлювальних матеріалів різних видів, серед яких чільне місце посідає плазмове наплавлення стрічковим релітом.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2762
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2763
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ТРИБОТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОРОШКОВЫХ МАТЕРИАЛОВ СИСТЕМЫ WC
Данилов, А.П.
Национальный авиационный университет, Киев
Машкова, О.В.
Институт сверхтвердых материалов им. ВН. Бакуля
Цель данной работы состояла в получении сравнительных триботехнических характеристик композитов полученных методами порошковой металлургии на основе крупнозернистого карбида вольфрама с добавками никеля, кобальта и меди.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2763
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2764
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ВПЛИВ ОБ'ЄМНОЇ ГАРЯЧОЇ ПЛАСТИЧНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ НА ТРИБОТЕХНІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ МЕТАЛІВ
Перро, Д.М.
Національний авиаційнний університет, Київ
Однією з актуальних задач сучасного машинобудування є збільшення терміну служби деталей машин і механізмів. Втрата працездатності вузлів машин і механізмів багато в чому визначається зносом деталей конструкції, тому підвищення їх зносостійкості являє собою важливу і нагальну технічну задачу.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2764
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2765
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН ДИСКРЕТНО ОБРОБЛЕНИХ ЛАЗЕРОМ СТАЛЕЙ ПІД ЧАС КОНТАКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Подлєсний, В.В.
Національний авиаційнний університет, Київ
Коректність вибору гетерогенної структури не викликає сумніву для створення матеріалів тертя, здатних задовольнити самі жорсткі вимоги до працездатності в екстремальних умовах. При цьому найбільш вагому роль відіграє характер напружено-деформованого стану в композиційному матеріалі, що виникає в процесі його контактування зі спряженою парою, навантаженому силами тертя ковзання і його вивчення має практичний інтерес.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2765
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2766
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ЧИСЛОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИЛОВИХ ВПЛИВІВ В ПОВЕРХНЕВИХ ШАРАХ ТРИБОСПРЯЖЕНЬ
Садегі, М.Д.-А.
Національний авіаційний університет, Київ
Кисляк, М.І.
Національний авіаційний університет, Київ
Взаємодія твердих тіл при зовнішньому терті локалізоване в найтонших поверхнях і приповерхневих шарах. Напружений стан у зоні фактичного торкання тіл характеризується деформацією мікронерівностей поверхонь, а також пружними або пластичними деформаціями.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2766
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2767
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ПРИПРАЦЮВАННЯ ГАЗОТЕРМІЧНИХ ПОКРИТТІ
Хлевна, Ю.Л.
Національний авіаційний університет, Київ
Перро, Д.М.
Національний авіаційний університет, Київ
Процес припрацювання вузлів тертя займає вагоме значення у підвищенні довговічності і надійності трибоспряжень. Обкатка дозволяє виявити недоліки виготовлення, у перший період роботи, які призводять до підвищення раптових відмов.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2767
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2768
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:SU
driver
dc
ИЗНОСОСТОЙКОСТЬ ПЛАЗМЕННОГО ПОКРЫТИЯ СИСТЕМЫ TiC-Co НА ТИТАНОВОМ СПЛАВЕ ВТ-22
Шевченко, А.Л.
Национальный авиационный университет, Киев
Развитие авиационной и космической техники, а также скоростного транспорта требует повышения надёжности и долговечности изделий при условии уменьшения их массы. Решение этих задач неизбежно связано с использованием титановыгх сплавов, которые имеют высокую удельную прочность и коррозионную стойкость, а повышения их износостойкости можно достичь, в частности, нанесением на них плазменных покрытий.
National Aviation University
2012-10-24 00:00:00
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2768
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012
ukr
Авторське право (c)