2024-03-29T14:13:07Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2707
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ НАДІЙНОСТІ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ СТАНОМ НАДІЙНОСТІ ПАРКУ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН АВІАКОМПАНІЇ
Власенко, П.О.
УДК 629.735.017 (043.2)
Розглянуті питання використання Програми надійності для контролю стану надійності і своєчасного технічного обслуговування агрегатів, підсистем, функціональних систем повітряного судна (ПС) та літака в цілому, враховуючи контрольні рівні надійності та економічної доцільності.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2707
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 63
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 63
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 63
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2707/2697
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2708
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
КОМП'ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОСТОРІВ ПАРАМЕТРІВ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ТА ДІАГНОСТИЧНИХ ОЗНАК ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА
Потороча, О.М.
УДК 681.32
007.52 (043.2)
Модельний експеримент базується на результатах проведених стендових досліджень зміни параметрів робочого процесу ГТД при зміні технічного стану його конструктивних вузлів. Вихідні дані (вибірки) для завдань класифікації формувалися на основі обраних діагностичних ознак або параметрів робочого процесу газотурбінного двигуна (ГТД) для кожного із станів, тобто маємо два стани - справний та несправний, але п'ятнадцять комбінацій несправного стану (комбінації чотирьох конструктивних вузлів проточної частини обраного типу ГТД).
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2708
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 64
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 64
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 64
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2708/2698
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2709
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
АНАЛІТИЧНА МОДЕЛЬ ОПЕРАТИВНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ МАСЛОСИСТЕМИ АВІАЦІЙНОГО ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА
Лефтор, В.В.
УДК 681.3.069
681.3.015(043.2)
MaraocncTeMa cynacHoi crnioBoi ycTaHoBKH (СУ) з o'Hiero з найважливіших фyнкцioнaльниx c№TeM ,щo забезпечує po6oTy ra3oTyp6iHHoro двигуна (ГТД) на Bcix мoжливиx peжимax. Пoгipшeння функцій мacлocиcтeми ГТД мoжe 6ути викликане як nponBoM KoHcTpyKraBHo виpoбничиx нeдoлiкiв, так i впливoм piзнoмaнiтниx eкcплyaтaцiйниx фaктopiв, щo, зaгaлoм пpизвoдить 'o Bi'MoB a6o пoшкoджeнь aгpeгaтiв cиcтeми зoкpeмa та дви^на в цiлoмy, a oтжe зниження piвня 6єзпєки пoльoтy пoвiтpянoгo cyднa.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2709
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 65
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 65
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 65
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2709/2699
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2710
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МЕТОДІВ ДІАГНОСТУВАННЯ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА З ТОЧКИ ЗОРУ ЇХ ІНФОРМАТИВНОСТІ
Івахненко, О.С.
УДК 629.735.083.02/03.004.58 (043.2)
Важливим пріоритетним напрямом в області підвищення безпеки і регулярності польотів авіаційної техніки (AT) є вдосконалення як структури і логічної організації експлуатаційно-технічної діагностики, так і її процесів, спрямованих на ефективність раннього виявлення передвідмовних станів високонавантажених елементів літальних апаратів (ЛА), що складають основу методології діагностики.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2710
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 66
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 66
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 66
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2710/2700
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2711
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ПРОТИОБМЕРЗАЛЬНА МОБІЛЬНА УСТАНОВКА ДЛЯ ОБРОБКИ ЗОВНІШНІХ ПОВЕРХОНЬ ЛІТАКА
Красилюк, С.І.
УДК 629.735.067.5(043.2)
Загальноприйнята практика, яка розроблювалась авіаційною сферою на протязі багатьох років, полягає в протиобмерзальному захисті літака до взльоту.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2711
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 67
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 67
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 67
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2711/2701
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2712
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ГІДРОДИНАМІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДРОСЕЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ
Пузік, О.С.
УДК 621.646(043.2)
Задля вдосконалення існуючих способів розрахунку гідродинамічних характеристик дросельних пристроїв (ДП) за рахунок урахування більшої кількості факторів автором запропонований підхід, що враховує особливості кавітаційних режимів.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2712
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 68
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 68
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 68
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2712/2702
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2713
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ВИЗНАЧЕННЯ КЕРУЮЧОЇ МОДЕЛІ ПРОЕКТУВАННЯ СКЛАДНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБ'ЄКТА
Конотоп, Д.І.
УДК 629.7.022
Керуюча модель (КМ) - це сукупність вихідних конструкторських даних для розробки складного технічного об'єкта (СТО) на прикладі віртуального макета (ВМ) літака в CAD/CAM/CAE-середовищі. Керуюча модель забезпечує можливість оптимального керування ВМ літака на всіх етапах проектування з використанням сучасних комп'ютерних інформаційних технологій.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2713
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 69
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 69
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 69
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2713/2703
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2714
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ПИЛОТИРУЕМЫЙ ПОЛЁТ НА МАРС
Гуламов, В.А.
Кожевников, А.А.
УДК 629.788
523.3
С тех пор как первый человек высадился в 1969 году на поверхность Луны, люди начали искать способ высадится на Марс. Ещё с 1950 годов СССР и США планировали различные полёты на Марс. Только 50 лет спустя, вначале XXI века эти планы стали более реалистичными.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2714
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 70
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 70
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 70
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2714/2704
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2715
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
МЕТОДЫ ПОВЫШЕНИЯ НАДЕЖНОСТИ ГАЗОТУРБИННЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ
Рева, М.В.
Красавин, Т.С.
УДК 622.53.5(043.2)
Технико-экономическое совершенство авиационного газотурбинного двигателя (ГТД) для самолетов гражданской авиации определяется такими его параметрами, как удельная тяга и удельный расход топлива, удельная лобовая тяга и удельный вес, а также долговечность и надежность его работы в эксплуатации, ремонтно - и контролепригодность, уровень шума и степень дымления
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2715
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 71
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 71
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 71
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2715/2705
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2716
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ ПРОБЛЕМЫ ПОПАДАНИЕ ПЫЛИ (ПЕСКА) В ГАЗОТУРБИННЫЙ АВИАЦИОННЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
Богачёв, Б.Е.
УДК 629.735.03(043.2)
Цель работы - обзор проблемы попадание пыли (песка) в газотурбинный авиационный двигатель во время его эксплуатации и методов борьбы с этим феноменом.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2716
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 72
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 72
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 72
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2716/2706
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2717
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ПРОЕКТ МЕТОДИКИ КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ І ЛЬОТНОЇ ПРИДАТНОСТІ ЗА ДАНИМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН І ЗАСТОСУВАННЯ ЇЇ В УМОВАХ АВІАЩДПРИЄМСТВА
Ковальчук, А.В.
УДК 629.7.067(043.2)
Існуюча методика оцінки безпеки польотів (БП), заснована на аналізі статистики авіаційних подій та авіаційних інцидентів з повітряними судами (ПС), на жаль, не вирішує питання оцінки рівня БП та льотної придатності, які визначаються і нормуються імовірнісними критеріями.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2717
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 73
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 73
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 73
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2717/2707
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2741
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
МАГНИТНЫЙ ДВИГАТЕЛЬ
Грищенко, С.А.
УДК 629.735.064.53(043.2)
В данное время актуальна проблема энергоресурсов. Поэтому ведутся поиски и разработки альтернативных и не дорогих источников энергии. Таким источником вполне может быть магнитный двигатель, который используется в качестве генератора электрической энергии.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2741
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 74
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 74
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 74
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2741/2731
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2742
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ КОНСТРУКЦІЇ І СФЕРИ ЗАСТОСУВАННЯ ДАТЧИКІВ ВИМІРУ ТИСКУ РІЗНИХ ТИПІВ
Мартинюк, Д.В.
УДК 629.735.03(043.2)
Технічний стан гідропрнводу будь-якої машини характеризується різ ними діагностичними параметрами. Більшість діагностичних параметрів є неелектричними величинами: тиск, температура, витрата робочої рідини, частота обертання, кутові швидкості і прискорення, лінійні і кутові переміщення, віброприскорення, а також параметри, що характеризують стан робочої рідини гідроприводу. Для зручності подальших операцій вимірювання, обробки та індикації діагностичні параметри необхідно перетворювати в уніфіковані електричні сигнали. Цю функцію виконують датчики.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2742
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 75
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 75
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 75
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2742/2732
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2743
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ДОСЛІДЖЕННЯ КОЛИВАНЬ РОБОЧИХ ЛОПАТОК ГТД У СИСТЕМІ MATLAB
Комаров, В.В.
Кисляк, М.І.
УДК 621.452.32.001.2
Робочі лопатки відносяться до тих основних деталей ГТД, що визначають його надійність і ресурс. Проектування робочих лопаток є актуальною практичною задачею, вирішення якої полягає в одночасному задоволенні багатьох різнорідних умов з урахуванням усіх діючих факторів. Для аналізу впливу основних діючих факторів на статичну і динамічну міцність лопаток ГТД на стадії проектування застосовують програмні комплекси для математичного моделювання.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2743
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 76
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 76
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 76
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2743/2733
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2744
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
ЦИФРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ КРАЙОВОГО КУТА ЗМОЧУВАННЯ
Конишев, Д.В.
УДК 677.05
Безпека та ефективність польотів у цивільній авіації багато в чому залежить від правильного підходу до експлуатації літальних апаратів та їх підготовки до польотів.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2744
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 77
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 77
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 77
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2744/2734
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2745
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
УПРАВЛЕНИЕ КАЧЕСТВОМ ТЕХНИЧЕСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ АВИАЦИОННОЙ ТЕХНИКИ
Малышев, Я.И.
УДК 629.735.083
658.563(043.2)
Среди основных задач, стоящих перед нами, — повышение эффективности финансовых вложений в основные фонды, внедрение и постоянное совершенствование системы ремонтов, системы диагностики оборудования и системы управления технологической оснасткой.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2745
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 78
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 78
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 78
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2745/2735
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2746
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
УПРАВЛІННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Бережко, О.О.
УДК 681.518
629.735.083(043.2)
Мета роботи - огляд сучасного управління технологічних процесів (ТП) технічного обслуговування (ТО) авіаційної техніки (АТ) і методики, що сприяють поліпшенню ефективності роботи.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2746
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 79
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 79
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 79
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2746/2736
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2747
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
МОДЕЛЮВАННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ
Олег, М.В.
Удод, О.А.
УДК 659
004.942(043.2)
Транспортні системи (ТС) різного типу працюють зараз в надзвичайно важких умовах. При цьому деякі з них практично вичерпали свої технічні можливості. Будівництво нових і модернізація діючих ТС вимагає рішення комплексу інженерних питань. Одним з них є питання створення нових і розвитку та реконструкції діючих ТС.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2747
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 80
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 80
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 80
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2747/2737
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2748
2012-11-23T13:25:12Z
Fly:PRO
driver
МІНІМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ НАЗЕМНОЇ ТЕХНІКИ
Крамаренко, Т.Ю.
Богайська, К.В.
Кравченко, Є.Р.
УДК [656.71
658.5
629.735.083]
004.42(043.2)
Кожна галузь економіки має сегмент ринку, на якому ключове значення має цінова конкуренції. При цьому успіх визначається тим, може чи ні компанія виробляти продукцію чи надавати послуги з мінімальними витратами. Це відноситься і до компаній, які надають послуги в аеропорту з наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, вантажів. Зниження витрат на надання цих послуг пов'язано в багатьох випадках безпосередньо з організацією бізнес-процесів в компанії. Одним із ключових бізнес-процесів є організація і проведення технічного обслуговування авіаційної наземної техніки, що використовується в аеропорту. Це обумовлено наступними міркуваннями.
National Aviation University
2012-10-24
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2748
FLIGHT. MODERN PROBLEMS OF SCIENCE; 2012; 81
Полет. Современные проблемы науки; 2012; 81
Політ. Сучасні проблеми науки; 2012; 81
ukr
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2748/2738