2024-03-28T18:39:11Z
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/index/oai
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2479
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2479
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 169
РОЗРАХУНОК РИЗИКУ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ НА ТЕРИТОРІЯХ ВПЛИВУ АВІАПІДПРИЄМСТВ
Антропченко, А.К.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2479
УДК
504.056
656(043.2)
uk_UA
За останні десятиліття у зв'язку з розвитком авіаційного транспорту істотно загострилися проблеми його впливу на навколишнє середовище. В результаті авіатранспортних перевезень відбувається забруднення Грунтів, водних об'єктів та атмосфери. Тобто, здійснюється опосередкований вплив на стан Ґрунтових вод. Адже Грунтові води утворюють верхній водоносний шар, який залягає на першому від поверхні водотривкому пласті. І тому води не перекриті зверху водотривким шаром, за рахунок чого вони поповнюються забруднюючими речовинами, які просочується крізь Грунт та надходять з поверхневих водойм.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2480
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2480
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 170
ОЦІНКА ПЕРЕХОДУ ВАЖКИХ МЕТАЛІВ ІЗ ГРУНТУ В РОСЛИНИ НА ТЕРИТОРІЯ, ПРИЛЕГЛИХ ДО АВІАЩДПРИЄМСТВ
Лапань, О.В.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2480
УДК 504.53
656.71(043.2)
uk_UA
Рослини мають здатність накопичувати важкі метали в тканинах та на своїх поверхнях. Хімічний склад рослин залежить від складу ґрунтів, але не повторює його, оскільки рослини вибірково поглинають необхідні їм елементи відповідно до їх фізіологічних і біохімічних потреб.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2481
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2481
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 171
РОЗРОБКА СУЧАСНИХ ПРИНЦИПІВ БІОРЕМЕДІАЦІЇ НАФТОЗАБРУДНЕНИХ ҐРУНТІВ
Лещинська, А.Л.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту
ім. академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2481
УДК 621.396(043.2)
uk_UA
Однією з найактуальніших проблем екологічної безпеки є проблема ліквідації екологічних наслідків аварій та технологічних проливів токсикантів різної природи. Серед інших нафтопродукти є одними з найбільш розповсюджених вантажів, які забруднюють навколишнє природне середовище під час транспортних аварій і складають більш ніж 60% у загальному об'ємі емісій.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2482
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2482
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 172
ВИКОРИСТАННЯ ПРИСАДОК НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
Ріпна, Л.М.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Безовська, М.С.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2482
УДК 628.477
656.2
uk_UA
Присадки - сполуки, що додаються до палив і технічних олив для поліпшення або збереження на тривалий термін їх експлуатаційних властивостей. Асортимент присадок до палива нараховує більше 20 основних типів, а кількість композицій, що використовується на практиці, обчислюється сотнями.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2483
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2483
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 173
МЕТОДЫ НАКОПЛЕНИЯ МАТЕРИАЛОВ ДЛЯ ЛИКВИДАЦИИ РАЗЛИВОВ НЕФТЕПРОДУКТОВ ПРЕДПРИЯТИЯМИ ТРАНСПОРТА
Сорока, М.Л.; Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика В. Лазаряна, Днепропетровск
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2483
УДК 621.396(043.2)
uk_UA
Технологические процессы перевозки опасных грузов предполагают возникновение аварийных или внештатных ситуаций. Статистика показывает, что наиболее вероятными являются проливы нефтепродуктов или других углеводородов. Следовательно, предприятия транспорта обязаны обладать физической (материальной, штатной и др.) и информационной способностью локализовать данные проливы и ликвидировать их последствия с минимальным риском для состояния окружающей среды.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2484
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2484
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 174
ВЛИЯНИЕ РАПСМЕТИЛОВОГО ЭФИРА НА ВОСПЛАМЕНЯЕМОСТЬ ДИЗЕЛЬНЫХ ТОПЛИВ
Струбицкий, М.В.; ГВУЗ «Украинский государственный химико-технологический университет»
Мручок, М.Ю.; ГВУЗ «Украинский государственный химико-технологический университет»
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2484
УДК 665.753.4.038
uk_UA
Для Украины, не располагающей достаточными нефтяными ресурсами, но обладающей большим сельскохозяйственным потенциалом, биодизельные топлива представляют практический интерес.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2485
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2485
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 175
СУЧАСНІ МЕТОДИ ЗАПОБВГАННЯ ВТРАТАМ АВТОМОБІЛЬНИХ БЕНЗИНІВ НА ОБЄКТАХ СИСТЕМИ НАФТОПРОДУКТОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Сіроштан, Є.М.; Національний авіаційний університет, Київ
Продченко, Н.А.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2485
УДК
504.056
656(043.2)
uk_UA
Проблема втрат нафтопродуктів від випаровування на сьогодні є надзвичайно актуальною. Це пов'язано з вичерпністю палив нафтового походження та з погіршенням стану навколишнього середовища. Особливо гостро ця проблема постає під час зберігання, транспортування та використання бензинів. Структура втрат від випаровування бензинів за об'єктами складає 16 % на НПЗ; 32% - на нафтосховищах; на АЗС - 52%.
oai:ojs.jrnl.nau.edu.ua:article/2486
2012-11-23T13:25:13Z
Fly:EKO
driver
v2
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2486
2012-11-23T13:25:13Z
National Aviation University
2012; 176
ЕКОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ГАЗОРІДИННИХ ПАЛИВ
Макаренко, Ю.С.; Національний авіаційний університет, Київ
Драч, О.І.; Національний авіаційний університет, Київ
url:https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2486
УДК
504.056
656(043.2)
uk_UA
Актуальність роботи полягає у тому, що сьогодні з огляду на темпи використання нафти, з якої виготовляють авіаційний гас, автомобільні бензини і дизельні палива та темпи її вичерпання, а також на проблему забруднення довкілля викидами двигунів транспортних засобів, одним із перспективних способів вирішення цієї комплексної проблеми є розробка та упровадження альтернативних видів палива для транспортних засобів.