ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Камале САЛАМОВА
  • Севар МІРЗОЄВА

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.37.12995

Ключові слова:

професійна діяльність, статус підготовки, мотивація, ментальність особистості, професійні навички, професійна комунікація

Анотація

У роботі розглянуто питання особливостей комунікації у професійній діяльності спеціалістів окремого фаху. Особливу увагу зосереджено на питанні підготовки фахівців, що своєю сутністю виражає рівень мобілізації адекватних можливостей і є однією з основних, фундаментальних та істотних умов виконання будь-якої складної дії. Здійснено аналіз та охарактеризовано елементи професійної підготовки, висвітлені психологічні аспекти даного поняття. Охарактеризовано можливості успішного вступу у професійну діяльність, де ключовим питанням є підготовка, що включає в себе такі складові як прояв особистості, соціальні навички, мотивацію, потреби, професійні знання, навички та звички

Посилання

“Reform Program on the field of Education” of the Ministry of the Republic of Azerbaijan. – Baku, 1999.

Aliyev B.H., Jabbarov R.V. The Problem of Personality in Education. – Baku, 2008.

Aliyev V. H. The Formation of Profession Quality in the Teacher Preparation Process. – Nakhchivan, 2004.

Olukhanyuk N.S. Psychology is Professionalization of Pedagogue. – Yekaterinburg, 2000. – 219p.

Zazıkin V.Q. Acmeographic Approach in the Development of Professionalism. – Moscow, 1999.

Tarantey V.P. Social Pedagogical Problems in the Formation of Young Professionals in Modern Condition. – Sank Peterburg, 1994.

Kandiboviç L.V. Becoming of Professional Self-determining of Young Teacher Dis. PhD in Psycological Sciences. – Moscow, 1999. – 154p.

Platonov K.K. Structure and Development of Personality. – M.: Nauka, 1986. – 256 p.

Smirnova E.E. On the Way of Profession Election. – M, 2003. –176 p.

Номер

Розділ

Мовознавство. Перекладознавство