Зміст
Статті
ЗАКЛАДИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК НОВИЙ ТИПОЛОГІЧНИЙ ОБ’ЄКТ СТАЛОЇ АРХІТЕКТУРИ | |
Л. Бармашина, О. Пивоваров, O. Осипенко, П. Кухарчук | 18-25 |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ | |
В. І. Бобрицька, С. Процька | 9-18 |
ОСНОВНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ ГЛОБАЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ | |
Н. Гулиев | 25-31 |
МУЗИКОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ПСИХОКОРЕКЦІЇ АГРЕСИВНОСТІ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ | |
О. Дробот, Ю. Кривенок | 113-118 |
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НОВОГО ПРИЗОВУ У ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ | |
О. Дубчак, Л. Караульщук | 118-123 |
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПЕРЕЖИВАННЯ ПОЧУТТЯ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТУДЕНТАМИ-ПСИХОЛОГАМИ | |
О. Дубчак, Т. Чубата | 123-130 |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ПРОЯВУ ПОЧУТТЯ САМОТНОСТІ У ЮНАКІВ | |
І. Каряка, Л. Доценко, O. Каряка | 130-135 |
РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | |
А. Кокарєва | 32-38 |
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ПРИ НАВЧАННІ ФАХОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ | |
Л. Конопляник, K. Мельникова | 38-45 |
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | |
Е. Лузік, В. Акмалдінова | 52-60 |
КОНЦЕПЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СИНЕРГІЇ РОЛЕЙ ВИКЛАДАЧА В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
Е. Лузік, Н. Мельник | 45-52 |
РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ РОБОТИ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ | |
Т. Петренко, В. Санжаровець | 135-141 |
СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У ПЕДАГОГІЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ | |
М. Пилипчук | 60-69 |
БІЛІНГВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТИВНОСТІ | |
Ю. Пришупа | 69-74 |
МІСЦЕ І РОЛЬ КУРСУ «ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ТРАВМИ» У ПРОФЕСІНІЙ ПІДГОТОВЦІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | |
М. Радченко | 75-84 |
ВІЗІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ФІЛОЛОГІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ | |
М. Рудіна | 84-91 |
ПРОБЛЕМА НЕВИЗНАЧЕНОСТІ У ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ | |
В. Семиченко, K. Артюшина | 141-152 |
МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
Т. Сілакова | 91-99 |
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
Т. Скирда | 99-106 |
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ | |
Леся Хоменко-Семенова, О. Дарійчук | 153-159 |
РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ | |
С. Шумовецька | 106-112 |

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.
Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна
Відповідальний секретар: Кокарєва Анжеліка Миколаївна.
Технічні редактори: Литвинчук Наталя Борисівна,
Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.
Пошта для листування: VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua