Pedagogical conditions improve educational and cognitive process in passing duties in the army

Authors

  • В.О. Рахманов

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2122

Abstract

 In the article are considered the primary tasks of cognitive process at passage of educational assembly to armies, influence of educational work on maintenance of qualitative performance of educational program, and a positive moral and psychological climate in the collective. The pedagogical conditions of increase of efficiency of educational-cognitive process are revealed.

References

Водчиць О. Г. Планування, підготовка та проведення навчальних зборів студентів у війсь-кових частинах / О. Г. Водчиць, В. Л. Iванов, С. А. Острошапський, Р. С. Ткаченко, О. Ю. Целiщев, I. В. Чекед. – К. : ФВП НАУ, 2004. – 76 с.

Державна програма реформування та розвитку Збройних сил України на 2006-2011 рр. – К., 2006. – 42 с.

Інструкція про організацію освітньої діяльності у вищих військових навчальних закладах Міністерства оборони України, введеною в дію Наказом Міністра оборони України від 30.10.1998 р. № 399.

Інструкція з організації та проведення військового (флотського) стажування, виробничої, ремонтної та інших видів практики слухачів (курсантів, студентів), введеною в дію Наказом Міністра оборони України від 04.10.2002 р. № 330.

Тимчасове положення про організацію підготовки офіцерів у цивільних вищих навчальних закладах України, введеним в дію Наказом Міністра освіти і науки, Міністра оборони України від 28.12.1995 р. № 400 / 195.

Published

2012-09-06

Issue

Section

Статті