THE ISSUE OF QUALITY TRAINING APPLICANT HIGHER EDUCATION UNDER MODERNIZATION OF EDUCATION

Authors

  • О. В. Жарова кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.9.12403

Keywords:

higher technical education, professional qualifications, competence approach, educational programs, professional standards, formation of competence

Abstract

In the article the problem of training quality of higher education applicants of higher technical educational institutions, the actual use of the acquired knowledge and skills in professional activities. Advantages implementing professional standards for the labor market and education and their role in shaping the quality of labor potential

References

Десятов Т. М. Професійні стандарти: теоретичні аспекти і методика : методичний посібник / Десятов Т. М., Пальчук М. І., Паршина Н. П.; за ред. Ничкало Н. Г. – К. : Видавництво «Арт Економі», 2011. – 234 с.

Лузік Е.В. Роздуми про вищу технічну освіту України / Лузік Е.В. : наукове ювілейне видання. – К. : «Видавництво Астрапрінт», 2011. – 231 с.

Професійні стандарти: теорія і практика розроблення / авт. кол. Л. І. Короткова, Л. Б. Лук’янова, Г. І. Лук’яненко та ін. – К. : Педагогічна думка, 2011. – 220 с.

Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації / Авт. : В.М. Захарченко, В. І. Луговий, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова / за ред. В.Г. Кременя. – К. : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 120 с.

Ткачук О. В. Стандартизація професійного розвитку кадрів: світовий досвід та можливості використання в Україні / О. В. Ткачук // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 3. – Т. 2. –

С. 220 – 226.

Луговий В. І. Компетентності та компетенції пояттєво-термінологічний дискурс / В. І. Луговий // Вища освіта України. – 2009. – № 3 (дод. 1): Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : темат. вип. – С. 8 – 14.

Овчарук О. Компетентності як ключ оновлення змісту освіти / О. Овчарук // Стратегії реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К., 2003. – С. 13 − 42.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. − Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2984-14.

Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58 – 64.

Published

2016-07-01

Issue

Section

Статті