ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ СПОЖИВЧОГО ДОЗВОЛУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Н.О. МАТВІЙЧУК-СОСКІНА Національна академія управління

Ключові слова:

міжнародний маркетинговий менеджмент, маркетинг споживчого дозволу, Інтернет-маркетинг, міжнародний маркетинг, мобільний маркетинг, міжнародні комунікації,

Анотація

У статті автором запропоновано шляхи запровадження маркетингу споживчого дозволу якодержання особистої інформації від клієнта та дозволу на певні види її комерційного використання в струк-туру інформаційних продуктів системи міжнародного менеджменту. Це дозволяє ефективно використовува-ти такі інструменти міжнародного менеджменту, як тотальне управління якістю, менеджмент відносин ізклієнтами, латеральний маркетинг, менеджмент соціальних медіа, менеджмент змін. Елемент споживчогодозволу став невід’ємною складовою в боротьбі глобальних брендів за лояльність споживачів. Використанняміжнародного досвіду українськими підприємствами дозволить їм формувати нові стандарти взаємин із кліє-нтами та моделі дієвого орієнтованого на клієнтів менеджменту.

Біографія автора

Н.О. МАТВІЙЧУК-СОСКІНА, Національна академія управління

доцент кафедри міжнародної економіки та підприємництва, к.е.н.

Посилання

Rigby D. Management tools and trends 2013 / D. Rigby, B. Bilodeau. – Bain & Company, Amsterdam, 2013. – 16 p.

Матвійчук-Соскіна Н. О. Використання інструментів дифузії інновації в маркетинговому менеджменті: теоретичний і практичний аспекти / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 4. – С. 115– 123.

Rogers Everett. Diffusion of Innovations / E. Rogers. 4th ed. – New York Free Press, New York, 1995. – 270 р.

Leppäniemi M. A review of mobile marketing research / M. Leppäniemi, J. Sinisalo, H. Karjaluoto // International Journal of Mobile Marketing. – 2006. – №1(1). – P. 2–12.

Матвійчук-Соскіна Н. О. Методи створення інформаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Економічний часопис-ХХІ. – 2009. – № 9–10. – С. 46–49.

Матвійчук-Соскіна Н. О. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 1. – С. 37–41.

Mobile Marketing Association Official Portal. MMA Code for Responsible Mobile Marketing: A code of conduct and guidelines to best practice. – 2005. – [Electronic resource]. – Access mode : http://www.mma.com.

Закон України «Про рекламу» вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР [Текст] // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 8. – С. 62.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-06

Номер

Розділ

Статті