ЕКОНОМІКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВИХ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА АВІАТРАНСПОРТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Ключові слова:
якість, фактори, економіко-організаційні складові, якість послуг аеропортів, процес забезпечення управління якістю,Анотація
У статті розглянутий процес управління якістю послуг аеропортів, що визначається органі-заційними та економічними параметрами й чинниками, які забезпечують належну якість аеропортових послугу складі організаційної складової через виокремлення функцій аеропортів та економічних факторів, що визна-чаються через витрати на забезпечення якості послуг аеропортів, у результаті чого досягається можливістьфункціонування підприємств авіаційної галузі в оптимальному режимі.Посилання
Бичківський Р. Управління якістю : навч. посіб. / Р. Бичківський. – Л. : ДУ «Львівська політехніка»,
– 329 с.
Шаповал М.І. Менеджмент якості : підручник / М.І. Шаповал. – К. : КОО Т-ва «Знання», 2007 – 457 с.
Сімкова Т.О. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів: автореферат [Текст] / К.: 2010. – 21с.
Чала О. В. Уддосконалення управління якістю продукції підприємств залізничного транспорту: автореферат [Текст] / Х.: 2007. – 22 с.
Ткачук Л. М. Економіко-організаційні фактори забезпечення якості на промислових підприємствах: автореферат [Текст] / Х.: 2005 – 19 с.
James R. Evans, William M. Lindsay. The management and control of quality / James R. Evans, William M. Lindsay. – 5th ed. – [s. l.] : South –Western, a division of Tomson Learning, 2002. – P. 838.