ЕКОНОМІКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СКЛАДОВИХ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА АВІАТРАНСПОРТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Т.О. СІМКОВА Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету

Ключові слова:

якість, фактори, економіко-організаційні складові, якість послуг аеропортів, процес забезпечення управління якістю,

Анотація

У статті розглянутий процес управління якістю послуг аеропортів, що визначається органі-заційними та економічними параметрами й чинниками, які забезпечують належну якість аеропортових послугу складі організаційної складової через виокремлення функцій аеропортів та економічних факторів, що визна-чаються через витрати на забезпечення якості послуг аеропортів, у результаті чого досягається можливістьфункціонування підприємств авіаційної галузі в оптимальному режимі.

Біографія автора

Т.О. СІМКОВА, Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету

доцент кафедри економіки, к.е.н.

Посилання

Бичківський Р. Управління якістю : навч. посіб. / Р. Бичківський. – Л. : ДУ «Львівська політехніка»,

– 329 с.

Шаповал М.І. Менеджмент якості : підручник / М.І. Шаповал. – К. : КОО Т-ва «Знання», 2007 – 457 с.

Сімкова Т.О. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг аеропортів: автореферат [Текст] / К.: 2010. – 21с.

Чала О. В. Уддосконалення управління якістю продукції підприємств залізничного транспорту: автореферат [Текст] / Х.: 2007. – 22 с.

Ткачук Л. М. Економіко-організаційні фактори забезпечення якості на промислових підприємствах: автореферат [Текст] / Х.: 2005 – 19 с.

James R. Evans, William M. Lindsay. The management and control of quality / James R. Evans, William M. Lindsay. – 5th ed. – [s. l.] : South –Western, a division of Tomson Learning, 2002. – P. 838.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-13

Номер

Розділ

Статті