СВІТОВИЙ РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ: МАСШТАБИ, СТРУКТУРА ТА ДИНАМІКА

Автор(и)

  • Л.М. ПОБОЧЕНКО Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

Ключові слова:

світовий ринок туристичних послуг, в’їзний туризм, виїзний туризм, прибуття іноземних туристів, надходження від туристичної діяльності, туристичні потоки, туристичний регіон,

Анотація

У статті висвітлюється аналіз структури та динаміки світового ринку туристичних послуг в сучасних умовах розвитку світового господарства.

Біографія автора

Л.М. ПОБОЧЕНКО, Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету

доцент кафедри міжнародних економічнихвідносин і бізнесу, к.е.н., доц.

Посилання

Tourism 2020 Vision, Vol.7. Europe. UNWTO Madrid 2012, P. 99.

Tourism Highlights, 2012 Edition / World Tourism Organization. – Madrid : UNWTO, 2013. – 12 p.

Tourism Market Trends, 2012 / World Tourism Organization. – Madrid : UNWTO, 2013. – 20 p.

UNWTO World Tourism Barometer. – Madrid : UNWTO Publications. – 2013. – Vol. 6, № 1, January. – 12 p.

UNWTO World Tourism Barometer. – Madrid : UNWTO Publications. – 2012. – Vol. 5, № 3, April. – 48 p.

World Economic Outlook : database. – Washington D.C. : IMF, 2012. 77 p.

http://www.unwto.org – Офiцiйний сaйт Всесвiтньої туристичної оргaнiзaцiї (ЮНВТО).

Опубліковано

2014-05-12

Номер

Розділ

Статті