СТРУКТУРНА ДИНАМІКА КРЕАТИВНОГО СЕКТОРУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Д. В. КОПІЙКА Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

економічна структура, креативна економіка, креативна індустрія, креативний продукт

Анотація

На основі аналізу масштабу і структурної динаміки креативного сектору  глобальної економіки виявлено галузеві тенденції та детермінанти; встановлено прискорені темпи розвитку креативної економіки при значній диференціації в світі, на рівні макрорегіонів, груп країн та країн з різним рівнем розвитку шляхом компаративного аналізу рівня прибутковості, вартості активів, зайнятості в креативних індустріях, питомою вагою у ВВП. Окреслено асиметрії в рівні та динаміці розвитку креативної економіки в розвинених країнах і країнах, що розвиваються, де використовують креативні індустрії як драйвер економічного зростання.

Біографія автора

Д. В. КОПІЙКА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

здобувач кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин

Посилання

Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. Пер. с англ. 2005. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.twirpx.com/file/745279

Florida R. Cities and the Creative Class in Asia // The Atlantic cities. – 2011. – Nov. 17. – р. 12.

Florida R. Mellander Ch., King K. The Global Creativity Index 2015. Toronto. The Martin Prosperity Institute. 2015. – 64 p.

Лэндри Ч. Креативный город / пер. с англ. 2005. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.twirpx.com/file/1493250/

Howkins J. Creative Economy: how people make money from ideas Penguin Group (USA). J. Howkins Incorporated. Allen Lane. – 2001. – 263 p.

Higgs P.L., Stuart D. Cunningham, Bakhshi H. Beyond the creative industries: Mapping the creative economy in the United Kingdom. January 2008. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/27471984.

Hesmondhalgh D. The Cultural Industries. SAGE Publication Ltd, 2013. –3d edition. 480 рр.

Comunian R., Gilmore A., Jacobi S. Higher education and the creative economy: Creative graduates, knowledge transfer and regional impact debates //Geography Compass. – 2015. – Т. 9. – №. 7. – С. 371-383.

Тросби. Д. Экономика и культура. пер. с англ. И. Кушнаревой. М.: Изд. дом Высшей школы экономики, 2013. – 256 с.

Cunningham S. Hidden innovation: Policy, industry and the creative sector. – University of Queensland Press (Australia), 2013. – 252 p.

Антошкіна Л. І. Креативні індустрії: проблеми і перспективи розвитку. 2010. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ir.kneu.kiev.ua:8080/bitstream/2010/1783/1.

Вахович І. М., Чуль О. М. Розвиток креативних індустрій: регіональний вимір. Луцьк : Вежа-Друк, 2014.

Чевганова В. Я., Свистун Л. А. Креативна економіка як основа інтегрованого розвитку міст України. – 2017. – С. 58-69.

Галахова Т. О. Креативні індустрії: теоретично-методологічні підходи вивчення //Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – №. 9. – С. 9-13.

Лук’яненко Д. Г., Бурмака М. О., Галахова Т. О. Ідентифікація креативних інвестицій в глобальній економіці. 2016. Міжнародна економічна політика.

Галахова Т. Вимірювання масштабів креативного сектору глобальної економіки // Ринок цінних паперів України. 2015. – №. 3-4. – С. 109-120.

Киризюк C.B. Міжнародні та вітчизняні тенденції розвитку креативної економіки // Науковий вісник Херсонського державного університету. Cерія Економічні науки. – 2014. – №6(1). – С. 68-72.

Мазуренко В. П., Копійка Д. В. Національні та глобальні виміри розвитку креативної економіки // Молодий вчений. 2018. №8. http://molodyvcheny.in.ua/ru/archive/60/

The Website of The United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD). Creative economy. available at: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://unctadstat.unctad.org/wds/ReportFolders/reportFolders.aspx.

Website UNESCO. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://portal.unesco.org/culture/en/files/30297/11942616973cultural_stat_EN.pdf/ cultural_stat_EN.pdf.

WebsiteLabour Perty. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://labour.org.uk/

EY (2015), Cultural Times: The first global map of cultural and creative industries, EY, Paris, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// www.unesco.org/new/fileadmin/MULTIMEDIA/HQ/ERI/ pdf/EY-Cultural-Times2015_Low-res.pdf.

The Website of The United Nations Conference on Trade and Development (UNCTAD). Creative economy. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://unctad.org/en/Pages/DITC/CreativeEconomy/Creative-Economy-Programme.aspx.

Опубліковано

2019-11-10

Номер

Розділ

Статті