ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ З ДЕРЖАВНОЮ УЧАСТЮ

Автор(и)

  • В. Л. ОСЕЦЬКИЙ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • М. В. POCCO Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

якість корпоративного управління, загальне управління якістю, зацікавлені сторони

Анотація

У статті проаналізовано три основні причини необхідності підвищення якості корпоративного управління в акціонерних товариствах з державною участю шляхом використання кращогодосвіду корпоративного управління: зростаючі можливості, потреба в іноземних інвестиціях та концентрація власності. Виявлено основні напрямки якісного удосконалення політики корпоративного управління вакціонерних товариствах з державною участю, які повністю враховують потреби й очікування зацікавлених сторін.

Біографії авторів

В. Л. ОСЕЦЬКИЙ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

д.е.н., професор,професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки

М. В. POCCO, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

магістр 1-го курсу, спеціальність “Бізнес-адміністрування”кафедри міжнародної економіки та маркетингу

Посилання

Головне управління статистики у м. Києві. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України. Дані про кількість суб'єктів ЄДРПОУ. Кількість юридичних осіб за організаційними формами. Кількість суб’єктів ЄДРПОУ за організаційно-правовими формами господарювання. АРХІВ 2007-2018 року. Режим доступу: - джерело: http://www.ukrstat.gov.ua/edrpoy/ukr/EDRPU_2015/ks_opfg/arh_ks_opfg_15.htm

Корпоративне урядування чи управління. Ольга Босак. Економічна правда. 15 січня 2018 року. Режим доступу: - джерело: https://www.epravda.com.ua/columns/2018/01/15/632948/

Ринок цінних паперів: Якість корпоративного управління та інформаційна відкритість акціонерного товариства: вплив на ринкову вартість його акцій. Шапран Наталія. №9-10 за 2005 рік.

Сазонець І.Л. Міжнародні стандарти безпеки підприємств: навч. посіб. / І. Л. Сазонець. – Рівне: Волин, обереги, 2015. – 352 с.

Albert M. (1993) Capitalism vs. Capitalism, Whurr Publishers: London.

Bergman B. and Klefsjo B. (2003) Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction, Second edition, Lund: Stuentlitteratur.

Conti T. (2005) A Set of Quality Assessment aimed at Improving Corporate Governance, The Impact of Corporate Governance On the Quality of Management, “International Academy for Quality”, June, pp., 39–52.

Dyllick T. and Hockerts K. (2002) Beyond the Business Case for Corporate Sustainability. “Business Strategy and the Environment” 11, pp. 130–141.

Elkington J. (1997) Cannibals with Forks: The Triple Bottom Line of 21st Century Business, Capstone: Oxford.

Freeman R. E. (2008) Managing for Stakeholders, in Stakeholder Theory, ed. Zakhem J. A., Palmer E.D. adn Stoll L. M., pp.1–27, Prometheus Books, New York.

Mele C. And Colurcio M. (2006) The Evolving path of TQM: towards business excellence and stakeholder value, “International Journal of Quality & Reliability Management”, No 5 pp. 464–489.

Podnar K. and Jancic Z. (2006) Towards a Categorization of Stekeholder Groups: An Empirical Verification of a Three-Level Model, “Journal of Marketing Communication”, Vol. 12, No. 4, pp. 297–308.

Smith J. H. (2003) The Shareholder vs. Stakeholders Debate, “MIT Sloan Management Review”, 44 (4), pp. 77–82.

Watson H.G. (2005) Corporate Governance requires Quality Leadership, in The Impact of Corporate Governance On the Quality of Management, “International Academy for Quality”, June, 3–18.

Опубліковано

2019-10-16

Номер

Розділ

Статті