ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК БЕЗКОШТОВНОГО ПРОВОЗУ БАГАЖУ І ВАРТОСТІ КВИТКІВ НА ПОВІТРЯНОМУ ТРАНСПОРТІ

Автор(и)

  • V. Ivannikova National Aviation University
  • T. Manziuk National Aviation University
  • T. Tabakar National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.18.4975

Ключові слова:

зареєстрований багаж, бюджетна авіакомпанія, тариф, авіаквиток, норма безкоштовного провозу багажу

Анотація

У цій статті сформульовано поняття норми безкоштовного провозу багажу, а також вартості квитків на  авіаперевезення. Проблема розглядається з точки зору активних шляхів зниження максимальної ваги  безкоштовного перевезення багажу, які також повинні бути достатньо резонними, щоб знизити ціну  авіаквитка. Таким чином, суспільний інтерес на ринку авіаперевезень буде збільшуватися. Дослідження проблеми представило необхідність у зниженні рівня безкоштовного провезення багажу. Дослідження також надає авіаційним підприємствам та державними органам розуміння потенціалу авіаційних податків і тарифів, як інноваційні форми кліматичного фінансування. Основна мета даного дослідження - показати відмінності в цінах на квитки різних бюджетних авіаліній з різними нормами безкоштовного провозу багажу. Мета тематичного вивчення полягає у проведенні досліджень в області формування тарифів у пасажирських авіаперевезеннях з оглядом на максимальний дозвіл на багаж. Також у статті висвітлюються такі проблеми на українському авіаційному ринку, як відсутність конкурентоспроможності.

Посилання

Jean-Paul Rodrigue. The Geography of Transport Systems / Jean-Paul Rodrigue, Claude Comtois, Brian Slack. –2009. — New York, — 352 pages.

Michael Strauss, Value Creation in Travel Distribution / Michael Strauss. — 2010. — 116 pages.

Gross S. Handbook of Low Cost Airlines / M. Strauss // Strategies, Business Processes and Market Environment / S. Gross, A. Schroeder. — Berlin, 2007. — 35—62 pages.

Some aspects of modeling the competitive dynamics of the enterprise [electronic resource] / A. Gavrish, L. Pronkina / Library Journal. — 2008. — № 15. — S. 43. — Mode of access journal.:http://archive.nbuv.gov.ua/articles/2008/08gomiia.htm

Prahalad K. Future competition. Creating unique value with customers [Text] / K. Prahalad, V. Ramaswamy, Lane; from English. M. Stavisky, 2005. — 258 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-26

Номер

Розділ

Транспортні системи