До питання оптимізації конструктивних параметрів пар тертя дисково-колодкового гальма

Н. А. ВОЛЬЧЕНКО, А. В. ВОЗНЫЙ, О. Б. СТАДНЫК, А. Н. ВУДВУД

Анотація


Оптимізовано конструктивні параметри фрикційної накладки (площа робочої поверхні ідовжина) і радіуси мікровиступів бігової доріжки тертя диска в дисково-колодковомугальмі при енергетичній інтенсивності зношування робочої поверхні накладки. Оцінений фактичний ресурс фрикційної накладки в парі тертя дисково-колодкового гальма автотранспортного засобу

Ключові слова


дисково-колодкове гальмо; пара тертя; гальмівний диск; фрикційні накладки; складові потужності тертя: механічна; електрична та теплова; енергетична інтенсивність зношування робочої поверхні накладки

Посилання


Александров М. П. Тормозные устройства / М. П. Александров, А. Г. Лысяков, В. Н. Федосеев, М. В. Новожилов / М.: Машиностроение, 1985, С. 298–312.

Трение, изнашивание и смазка. Справочник в 2-х томах, том 2, под редакцией И. В. Крагельского и В. В. Алисина, 1979. – М.: Машиностроение. – С. 253.

Пат. 2522663 России, МПК F16D 55/22, В60Т 1/06. Способ оптимизации параметров дискового тормозного устройства / О. Ю. Елагина, К. О. Томский, Б. М. Гантимиров, А. В. Мурадов, А. К. Прыгаев. – Заявитель и патентообладатель Российский государств. ун-т нефти и газа им. И. М. Губкина. – Заявл. 14.12.2012; Опубл. 20.07.2014, Бюл. № 20.

Трибология / А. И. Вольченко, М. В. Киндрачук, Н. А. Вольченко [и др.]. – Киев-Краснодар: Из-во «Плай», 2015. – 371с.

Основные тенденции развития фрикционных материалов тормозных накладок / В. Н. Дугельный, Д. В. Савенюк, А. Ю. Логунов, Е. К. Ровный // Вістн. Донецької академії автомобільн. Транспорту. – Донецьк, 2013. – С. 65-69.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 0370-2197

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована