ЕНЕРГОНАВАНТАЖЕНІСТЬ ДИСКОВО-КОЛОДКОВИХ ГАЛЬМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Мирослав Васильевич Киндрачук, Дмитрий Александрович Вольченко, Василий Степанович Скрыпнык, Леся Богданівна Малык, Ирина Орестивна Бекиш

Анотація


У матеріалах статті приділено увагу енергонавантаженості дисково-колодкових гальм транспортних засобів і встановлено вплив на її характеристики природи руйнування електричного заряда тепловим імпульсом на контактах мікровиступів пар тертя, а також термічних опорів гальмівного диска.


Ключові слова


дисково-колодкове гальмо; пара тертя; мікровиступи; тепловий імпульс; електричний заряд; термічний опір

Посилання


Проектный и проверочный расчет фрикционных узлов барабанно- и дисково-колодочных тормозов транспортних средств / А. Х. Джанахмедов, Дж. Г. Гурбанов, А. И. Вольченко и др. // Баку: ”Апострофф”, 2016. – 272 с.

Гудз Г. С. Комплексна оцінка теплонавантаженості дискових гальм автобусів на тривалих режимах роботи / Г. С. Гудз, М. В. Глобчак, О. Р. Клипко. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2017. – 124 с.

Сесслер С. Электреты / С. Сесслер. – М.: Мир, 1983. – 481 с.

Компьютерное моделирование энергонагруженности металлополимерных пар трения ленточно-колодочного тормоза буровых лебедок (часть первая) / Д. Ю. Журав-лев, С. И. Крыштопа, И. О. Бекиш и др. // Научно-техн. журнал. – Киев: НАУ. - №4(65). – 2014. – С.47 – 59.

Демкин Н. Б. Зависимость эксплуатационных свойств фрикционного контакта от микрогеометрии контактирующих поверхностей // Н. Б. Демкин, В. В. Измайлов. Трение и износ. 2010. Т. 31. №1. – С. 68 – 77.

Журавлев Д. Ю. Термодинамический предел поверхностных слоев полимерных накладок при фрикционном взаимодействии / Д. Ю. Журавлев. // Восточно-европейский журнал передовых технологий. – Харьков: №2/11(68). 2014. – С. 20-26.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 0370-2197

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована