ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ВИМУШЕНОГО ОХОЛОДЖЕННЯ ФРИКЦІЙНИХ ВУЗЛІВ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА БУРОВОЇ ЛЕБІДКИ

Дмитрий Александрович Вольченко, Николай Александрович Вольченко, Мирослав Васильевич Киндрачук, Андрей Владимирович Возный, Василий Михайлович Чуфус

Анотація


У матеріалах статті розглянуті різні схеми омивання повітрям фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм і виконана оцінка їх ефективності. Обґрунтовано необхідністьзастосування комбінованої поздовжньо-поперечної зміни повітря в складеному гальмівному шківі, як найбільш ефективної.

Ключові слова


стрічково-колодкове гальмо; фрикційний вузол; гальмівна стрічка; фрикційна накладка; складений гальмівний шків; схеми циркуляції повітря: поздовжня і поперечна; поздовжньо-поперечна; інтенсивність теплообміну

Посилання


Снижение энергонагруженности фрикционных узлов ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок / М. В. Киндрачук, Д. А. Вольченко, В. М. Чуфус [и др.] // Проблеми тертя та зношування: наук. техн. зб. – К.: НАУ, 2016. – Вип. 3(72). – С.13-24.

Энергонагруженность фрикционных узлов тормозных устройств при различных режимах испытаний / А. Х. Джанахмедов, А. И. Вольченко, О. Б. Стаднык [и др.] // Вестник Азербайджанской инженерной академии. Выпуск 7(4), 2016. – С. 18-25.

Ленточно-колодочные тормозные устройства / А. А. Петрик, Д. А. Вольченко, Н. А. Вольченко [и др.] // Краснодар, Том 1, 2009. – 276 с.

Ленточно-колодочные тормозные устройства / Н. А. Вольченко, Д. А. Вольченко, С. И. Криштопа [и др.] // Ивано-Франковск – Краснодар, Том 2, 2013. – 441 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 0370-2197

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована