СТРУКТУРА ВПЛИВ - МІКСУ КОНТРАКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

А.І. Говсєєва

Анотація


 Визначаються суб’єкти і об’єкти впливу. Надається узагальнена схема різних видів впливу.  Дається визначення вплив – міксу, визначаються його складові і надається структурна схема вплив -міксу

Посилання


Фишер, Р. Переговоры без поражений. Гарвардский метод [Текст] / Р. Фишер, У. Юри. – М.: ЭКСМО, 2007. – 320 с.

Друкер, П. Задачи менеджмента в XXI веке [Текст] / П. Друкер. — М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. — 272 с.

Ульяновский А.В. Мифодизайн : коммерческие и социальные мифы [Текст] / А.В. Ульяновский. – Спб.: Питер, 2005. – 539с.

Шарков, Ф.И. Технология рекламы : учебное пособие [Текст] / Ф.И. Шарков, В.И. Гостенина ;Междунар. акад. бизнеса и упр. – М. : РИП- холдинг, 2006. – 215 с.

Пилдич, Джеймс. Путь к покупателю : О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем [Текст] : [пер. с англ.] / Джеймс Пилдич. – М. : Прогресс, 1991. – 255с.

Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] : [пер. с англ.] / Игорь Ансофф. – СПб: Питер, 1999. – 414 с.

Портер, Майкл. Конкуренция: учебное пособие [Текст] : [пер. с англ.] / Майкл Портер. – М.: Вильямс, 2000. – 495с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована