РОЗРОБКА БІЗНЕС-МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ АВІАКОМПАНІЇ З ІНШИМИ СУБ'ЄКТАМИ РИНКУ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

О.В. Ільєнко

Анотація


 Висока складність авіапослуг, яка інтегрує в собі діяльність багатьох фірм, організацій та окремих виконавців, викликає необхідність чіткої взаємодії всіх підприємств-учасників авіатранспортного процесу, на договірних основах в атмосфері партнерства.

Посилання


Бакаєв, О.О. Теоретичні засади логістики: [Текст] підруч. для студ. екон. спец.: / О.О. Бакаєв, О.П. Кутах, Л.А. Пономаренко; Київський ун-т економіки і технологій транспорту — К. : Фенікс, 2005. — 528с.

Григора, М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності інтегрованих об’єднань підприємств в умовах єдиного європейського простору [Текст] / М.Ю. Григорак., М.Т. Деркач // Збірник тез доповідей Другої міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених "Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації". – Тернопіль: Економічна думка, 2005. - С.230-237.

Гуріна, Г.С. Основні мотиви створення стратегічних авіаційних альянсів [Текст] / Г.С. Гуріна, Л.В.Бровенко // Економіка, підприємництво та менеджмент. – К.: НАУ, 2007. –№ 10 – С. 16-20.

Полянська, Н.Є. Организация коммерческой работы на воздушном транспорте: [Текст] : монографія / Н.Є. Полянська. – К.: НАУ, 2004. – 320с.

Украинцев, В.Б. Конкуренция и логистика [Текст] / В.Б. Украинцев – М.: Экспертное бюро,1999. – 224с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована