ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ І МЕТОДІВ ФРАНЧАЙЗИНГУ В СИСТЕМІ ЕФЕКТИВНОГО РОЗПОДІЛЕННЯ ТОВАРІВ

С.Є. Раменська, І.М. Сабірова

Анотація


Стаття містить результати аналізу факторів впливу на розвиток франчайзингових відносин в Україні.В ній розглянуто можливість використання принципів і методів франчайзингу для підвищення ефективності дистрибуції товарів і послуг.

Посилання


Мендельсон М. «Руководство по франчайзингу» [Текст]:[Пер. с англ.]/ М. Мендельсон. – М., 1995. – 176 с.

Цірат Г. Виникнення та розвиток франчайзингу [Текст]/ Г. Цірат // Підприємництво, господарство і право. – 2002. – № 10. – С. 127-129.

Интернет газета «Деловая пресса», «Франчайзинг: „за” и „против”» Новости малого бизнеса, № 2 (245) от 16.01.2004 [Електрон.ресурс]/ Режим доступа :http://www.businesspress.ru/newspaper/ article_mId_44_aid _290312.html

Интернет газета «Деловая пресса», «7 из 8 франшизных предприятий преуспевают», Новости малого бизнеса, № 78-79 от 10.11.2003 /[Електрон.ресурс] /Режим доступа: http://www.businesspress.ru/ newspaper/ article_mId_21962_aid_284135.html

Формування франчайзингових відносин в Україні // Звіт по дослідженню, проведеному на замовлення проекту BIZPRO (USAID).


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована