ЕВОЛЮЦІЙНИЙ РОЗВИТОК РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ «ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ»

О.В. Кам’янецька

Анотація


Розглянуті підходи до визначення поняття «паблік рілейшнз» різних науковців та практиків. Проаналізовані етапи розвитку підходів до зв’язків з громадськістю та охарактеризовані їх ознаки.

Посилання


Гибсон Дж. Организации: поведение, структура, процессы / Гибсон Дж., Донелли Д.Х.; [пер. с англ.] – 8-е изд. – М.: ИНФРА-М, 2000.

Симонова Л.М. Кросс-культурные взаимодействия в международном предпринимательстве / Л.М. Симонова, Л.Е. Стровский. – М.: ЮНИТИ, 2003.

Childs H.L. An introduction to public opinion / Harwood L. Childs. – New York: John Wiley and sons, 1940.

Ewen.S. PR! A social history of spin / Stuart Ewen. – New York: Basic Books, 1996.

Grunig J.E. Excellence in public relations and communication management / James E. Grunig. – Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1992.

Harris T.L. The marketer’s guide to public relations / Thomas L. Harris. – New York: John Wiley and sons, 1991.

Harlow R.F. Public relations definition // Public relations review 2. 1976. no. 4 (Winter 1976).

Kotler P. Marketing management: analysis, planning, implementation and control, 9th ed. / Philip Kotler. – Upper Siddle River, NJ: Prentice-Holl, 1997.

Mattila A. S. and Enz C.A. The role of emotions in service encounters // Journal of Service Research. – 2002. - № 4. - Р. 268 -277.

The American Heritage College Dictionary. –Boston, New York: Houghton Mifflin Company, 1993

WORKFLOW MANAGEMENT COALITION [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http: //www.wfmc.org


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована