ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ CRM В АВІАКОМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

О.Я. Ярмолюк

Анотація


 Розглянуто питання значення та оцінки ефективності використання CRM в маркетингової діяльності компанії.

Посилання


Єжова, Л. Ф. Інформаційний маркетинг [Текст] / Л. Ф. Єжова. — К.: КНЕУ, 2002. —506с.

Уткин, Е. ИТ-рынок Украины в этом году вырастет на 40—50 % [Текст] / Е. Уткин// КО. —2001. —№4.

Шкарбун, В. Д. Об искажении маркетинговой информации на предприятии [Текст] / В.Д. Шкардун // Маркетинг в России и за рубежом. — 1999. — № 2.

Милан, Желен Информационные технологии в бизнесе [Текст] / Желен Милан. – СПб:Питер, 2002. – 1120с.

Hodges, Р. (1987) Three decades by numbers [Text] / Р. Hodges // Datamation. – 1987. – 33(18). – Р. 77-87.

Beaumont, J. R. [Text] / J. R. Beaumont and Е. Sutherland. – Sloan Management Review. – 1992. – 30(3). – Р.49-61.

Reichheld, F.F. The Loyalty Effect. – Boston, MA: Harvard Business School Press, 1996.

Bierbusse, P. T. Measures that matter [Text] / P. Bierbusse and T. Siesfeld // Journal of Strategic Performance Management. – 1997. – 1(2). – P.6-11


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована