СТІЙКІСТЬ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ АВІАКОМПАНІЙ В КРИЗОВИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Н. І. Антощишина Національний авіаційний університет

Ключові слова:

бізнес-модель, авіакомпанія, цінність, стійкість, конкурентоспроможність,

Анотація

В статті проведений аналіз стійкості традиційної і малобюджетної бізнес-моделі авіакомпаній, який був здійснений, на прикладі, діяльності реально функціонуючих авіакомпаній в період світової фінансової кризи 2008 року.

Посилання

Антощишина Н.І. Інформаційне забезпечення процесу формування цінності авіатранспортних

послуг [Текст] // Актуальні проблеми економіки: Зб. наук. праць. Вип. 10 (100). – Київ: НАУ, 2009. – С.

-136.

Григорак М. Ю. Глобальна логістика і перспективи розвитку повітряного

транспорту / М. Ю. Григорак, О. Й. Косарев // Проблеми підвищення ефективності

інфраструктури : зб. наук. праць. — 2003. — Вип. 10. — С. 81—89.

Григорьева Ю.М.Практические аспекты эксплуатации воздушных линий: учеб.

пособие/ Сост.:В.П.Дешин,СН Ерыкалов, НМ Кузьмин, ХА Назаров, ИВ Парахин, НМ

Хитров;Под общ. Ред. ЮМ Григорьева.- 2 изд.. испр. и доп.- М.: НОУ ВКШ «Авиабизнес». 2009.-

с.-234С.]

Гудз К. И. Особенности формирования эксплуатационных расходов при авиационных

перевозках / К. И. Гудз // Проблемы повышения инфраструктуры : сб. науч. тр. — Вып. 2. — К. :

КМУГА, 1998. — С. 28—3

Мокринська З. Алгоритм формування бізнес-моделі авіакомпанії

http://archive.nbuv.gov.ua/e-journals/pspe/2011_3/Mokrinska_311.htm— Режим доступа :

http://www.rusnauka.com/NII/Economics/izjumskaja.doc.htm. — Заголовок з екрану.

Жаворонкова Г.В. Цінність авіатранспортної послуги, як чинник підвищення

конкурентоспроможності авіакомпаній України/ Г.В. Жаворонкова // Формування Проблеми

підвищення ефективності інфраструктури: Збірник наукових праць. Вип. 29. – К.: НАУ, 2011. –

С. 307-312.

Загорулько В. М. Удосконалення організації авіаційних робіт в нових умовах

господарювання / В. М. Загорулько, О. А. Радченко // Економічні проблеми розвитку транспорту

України : зб. наук. праць. — К. : КМУЦА, 1996. — С. 102—104.

Корчун, В. С. Тенденції розвитку світового ринку транспортних послуг в умовах

глобалізації [Текст] /В. С. Корчун // Науковий вісник Волинського державного університету імені

Лесі Українки. – 2007. – № 12. – С. 223-228.

Литвиненко Л. Адаптація бізнес-моделі авіакомпанії до умов глобального

конкурентного середовища. Економічний аналіз. 2011 рік. Випуск 8. Частина 2. Режим доступа :

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Ecan/2011_8_2/pdf/lytvynenkol.pdf//www.rusnauka.com/NII/

Economics/izjumskaja.doc.htm. — Заголовок з екрану.

Федотов, М. Планирование деловой политики авиакомпании [Текст] / М. Федотов //

Research and Technology – Step intothe Future. – 2010. – Vol. 5, № 1. – Р. 5-10.

http: rynok.biz - Заголовок з екрану.

Кислий В.М. Методичні засади кількісного приведення галузевих обсягів транспортного

виробництва / Сич Є.М., Кислий В.М. // Матеріали науково-практичної конференції «Сучасні

проблеми економіки». – К.: НАУ, 2011. – С. 1 – 2

Опубліковано

2014-06-01

Номер

Розділ

Статьи