ЗАСТОСУВАННЯ АГРОАВІАЦІЙНИХ РОБІТ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ УРОЖАЙНОСТІ

Автор(и)

  • І. М. Герасименко Національний авіаційний університет

Ключові слова:

агроавіаційні роботи, маркетингова інформація, авіакомпанія спеціального призначення, статистична залежність, регресія, коефіцієнт детермінації,

Анотація

У статті досліджено статистичну залежність зміни врожайності від рівня застосування авіаційного способу обробки за допомогою регресійного аналізу. Доведено, що існує кореляційна залежність підвищення врожайності від кількості обробленої площі авіаційним способом, що дає можливість формування аргументованої маркетингової інформації для потенційних замовників цих послуг

Посилання

Михайлов Г.М., Марінцева К.В. Ефективність формування парку літальних апаратів для виконання сільгоспхімробіт. [монографія] / Г. Михайлов, К. Марінцева. – К.: ДП Видавництво «Зовнішня торгівля», 2010. – 220с.: іл. – бібліогр.: с. 180-200.

Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ламбен Ж. Ж. ; пер. с фр. – СПб : Наука, 1996. – 589 с.

Костромина Е.В. Авиатранспортный маркетинг. [учебник] / Е. Костромина. - 2-e изд., испр. и доп. – М.: Издательство: НИЦ Инфра-М, 2012. – 360 с.

Офіційний сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу до док.: http://stat6.stat.lviv.ua/DKS/ukr/themes/themes_all.asp?pr=1

Єндрю Ф. Сигел Практическая бизнес статистика: Пер. с анг. [научно-практическое издание] / Эндрю Сигел – М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. – 1056 с.: ил. – Парал. тит. англ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-03

Номер

Розділ

Статьи