МАТРИЧНИЙ МЕТОД АНАЛІЗУ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЇ

Автор(и)

  • С.В. Петровська
  • С.А. Сергієнко

Ключові слова:

аналіз комунікаційної діяльності, синтез та оптимізація елементів маркетингових комунікацій, результуюча матриця комплексу маркетингових комунікацій, анализ коммуникационной деятельности, синтез и оптимизация элементов маркетинговых коммуникаций

Анотація

 Запропоновано економіко-математичну модель аналізу інструментів комплексу маркетингових комунікацій, що дозволить шляхом оптимізації надати найвигідніших характеристик співвідношенням елементів комунікаційного звернення.

 Предложена экономико-математическая модель анализа инструментов комплекса маркетинговых коммуникаций, которая позволит путем оптимизации придать наиболее выгодных характеристик соотношениям элементов коммуникационного обращения.

 The article describes The mathematical model analysis of tools of complex marketing communication that will provide the most advantageous value by optimizing the performance of the elements of the marketing communication.

Посилання

Беляевский И.К. Маркетинговое иследование: информация, анализ, прогноз: Учебное пособие для студентов ВНЗ. [Текст] – М.: Финансы и Статистика, 2004. – 318 с.

Брыски В.В. Математические модели маркетинга. [Текст] – Новосибирск: Наука, 1992. – 156[3] с.

Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ..: Учеб. пособие. [Текст]– М.: Изд. дом «Вильямс», 2000. – 688 с.

Мних Є. В., Ференц І. Д. Економічний аналіз. [Текст]– Львів: Армія України, 2000. – 144 с.

Смит, Пол Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход. [Текст] – К.: Знания-Прес, 2003. – 796 с.

Щелкунов В.И., Кулаев Ю.Ф. Экономика гражданской авиации Украины. Монография [Текст] – 2-е изд., дополн. и перераб. – К.: «Феникс», 2010. – 736 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-15

Номер

Розділ

Статьи