МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ
Ключові слова:
стратегія, моделі стратегічного аналізу, стратегічні рішення, стратегия, модели стратегического анализа, стратегические решения, strategy, strategic analysis models, strategic decisionsАнотація
Досліджені сучасні підходи до формування стратегії розвитку підприємств, науково обгрунтувано місце моделей стратегічного аналізу в системі прийняття стратегічних рішень, визначена послідовність прийняття стратегічних рішень.
Исследовано современные подходы к формированию стратегии развития предприятий, научно обосновано место моделей стратегического анализа в системе принятия стратегических решений, определена последовательность принятия стратегических решений.
Modern approaches to enterprise development strategy were analyzed, role of strategic analysis models in the system of strategic decisions-making was scientifically approved, the identified sequence of making the strategic decisions was defined.
Посилання
17 моделей построения стратегии.// «Маркетолог», 2007. – № 4 [Електронний ресурс] режим доступу : http://www.marketolog.ru/journal/ archive/ element.php?ID=1454
17 моделей построения стратегии //«Маркетолог», 2007. – № 5 [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://www.marketolog.ru/journal/ archive/ element.php?ID=1454
Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление. Полный курс MBA. Принципы управленческих решений и российская практика. – М.: Эксмо, 2005.-216с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс [Текст] – М.: Вильямс, 2007. – 656 с.
Rebernik M., Bradač B. Idea evaluation methods and techniques [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.creative-rainer.eu/fileadmin/ template/download/ module_idea_evaluation_final.pdf