ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Г.Ю. Кучерук
  • Т.О. Сімкова

Ключові слова:

якість, аеропорт, споживачі, качество, аэропорт, потребитель, quality, the airport, a consumer

Анотація

 У статті проводиться аналіз забезпечення належного рівня якості аеропортових послуг шляхом дослідження задоволення вимог споживачів через анкетування та опитування пасажирів, виявлення позитивних та негативних факторів, що визначають якість надання послуг аеропорту.

 В статье проводится анализ обеспечения надлежащего уровня качества аэропортовых услуг путем исследования удовлетворения требований потребителей через анкетирование и опрос пассажиров, выявление положительных и отрицательных факторов, определяющих качество предоставления услуг аэропорта.

 The article analyzes the proper quality of airport services by examining customer satisfaction through surveys and interviews of passengers, identifying positive and negative factors that determine the quality of service the airport.

Біографії авторів

Г.Ю. Кучерук

 к.е.н., доцент

Т.О. Сімкова

 асистент

Посилання

Запорожець В. Аеропорт: організація, технологія, безпека [Текст] / В.Запорожець, М. Шматко. – К. : Дніпро, 2002.

Ігнатенко Д.О. Вплив поведінки споживача транспортних послуг на проектування систем їх надання [Текст] // Наук. журн. Упр. проектами, систем. аналіз і логістика: – К.: НТУ, 2006. – Вип. 3. – С. 69-74.

Чала О. В. Удосконалення управління якістю продукції підприємств залізничного транспорту: автореферат [Текст] / Х.: 2007. – 22 с.

Василенко Т.Е. Классификация факторов, формирующих качество услугпассажирских предприятий автомобильного транспорта (ПАТР) / Т.Е. Василенко [Текст] // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2005. - Вип. 210. - Т.4. - С. 855 - 866.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-15

Номер

Розділ

Статьи