УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ: ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • О.В. Брезіцька

Ключові слова:

вартість, фактор, чинник вартості, управління, попит, пропозиція, стоимость, фактор стоимости, управления, спрос, предложение, cost, factor, factor of cost, management, demand, suggestion

Анотація

 У статті розглянуто розуміння чинників вартості та їх вплив на формування та управління вартістю підприємства.

 В статье рассмотрено понятие факторов стоимости и их влияние на формирование и управление стоимостью предприятия.

 In the article, understanding of factors of cost and their influence is considered on forming and management of enterprise a cost.

Посилання

Костирко Р.О.,Тертична Н.В., Шевчук В.О.,Комплексна оцінка вартості підприємства:[Текст] Монографія / За заг. ред.докт.екон.наук, академіка НАН України М.Г.Чумаченка.-2-ге вид.перероб.і доп.-Х.:Фактор,2008.-278с.

Коупленд Т., Колер Т., Мурин Дж. Стоимость компаний:оценка и управление[Текст] /Пер.с.англ.М.-ЗАО»Олімп-бизнес»,1999.

Мендрул О.Г. Управління вартістю підприємств. [Текст] Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 272 с.

Момот Т. Оцінка вартості бізнесу:сучасні технології. [Текст] -Х.:Фактор,2007.-224с.

Cтарюк П.Ю.Управление стоимостью компании как основная задача корпоративного управления[Електронний ресурс].-Режим доступу: http//www.cfin.ru

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-14

Номер

Розділ

Статьи