МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • К.М. Разумова

Ключові слова:

стратегія, маркетинг, конкурентоспроможність, фактор, пасажир

Анотація

 В статті проведений аналіз стратегій для визначення рівня конкурентоспроможності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.

Біографія автора

К.М. Разумова

к.е.н.

Посилання

Організація пасажирських перевезень. Конспект лекцій/ І.М. Аксьонов. – К.: Київський університет економіки і технологій транспорту, 2001. – 82 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с анг.-М.: Прогресс, 1990.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмента. – CПб.: Питер Ком, 1998.

Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с анг.-М.: Экономика, 1989.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи