МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ

К.М. Разумова

Анотація


 В статті проведений аналіз стратегій для визначення рівня конкурентоспроможності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.

Ключові слова


стратегія; маркетинг; конкурентоспроможність; фактор; пасажир

Посилання


Організація пасажирських перевезень. Конспект лекцій/ І.М. Аксьонов. – К.: Київський університет економіки і технологій транспорту, 2001. – 82 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с анг.-М.: Прогресс, 1990.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмента. – CПб.: Питер Ком, 1998.

Ансофф И. Стратегическое управление: Пер. с анг.-М.: Экономика, 1989.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована