ОЦІНКА СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ БЕНЧМАРКІНГУ
Ключові слова:
бенчмаркінг, види бенчмаркінгу, етапність бенчмаркінгу, бенчмаркинг, виды бенчмаркингу, этапность бенчмаркингу, benchmarking, benchmarking types, stages of benchmarkingАнотація
У статті розглянуто сутність, етапи розвитку та види бенчмаркінгу, визначено основні етапи проведення бенчмаркінгу.
В статье рассмотрена сущность, этапы развития и виды бенчмаркингу, определено основные этапы проведения бенчмаркингу.
The article reviews the nature, stages of development and types of benchmarking, the main stages of benchmarking.
Посилання
Арефьева Е.В. Бенчмаркинг: учеб. пособие [Текст] /Е. В. Арефьев, О.В. Арефьева. – К.: Изд-во Европейского университета, 2003. – 250с.
Голубева Т.Г. Бенчмаркинг каки нструмент достижения успеха [Текст] / Т.Г. Голубева //Качество. Инновации. Образование. – 2002. -№4
Меренюк Т.В. Бенчмаркінг – шлях до конкурентних переваг [Текст] / Т.В. Меренюк// наука та практика 2007. – Полтава, 2007
Паттерсон Й.Г. Основи бенчмаркінгу: у пошуках кращого шляху [Текст] / Й.Г. Паттерсон. Калифорния – 1996. пер. с англ..
Фещур Р.В. Бенчмаркінг у діяльності підприємств [Текст] /Р.В. Фещур. Т.В. Меренюк. Харків – 2006.