ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ
Ключові слова:
бренд, управління брендом, організаційно-економічний механізм, управление брендом, организационно-экономический механизм, brand, brand management, organizational and economic mechanismАнотація
У статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.
В статье рассмотрено необходимость разработки организационно-экономического механизмов управления брендами предприятий пищевой промышленности, выделено элементы и этапы реализации механизма управления брендами.
The article deals with the need to develop organizational and economic mechanism of the brands of the food industry. The elements and stages of implementation mechanism for managing brands.
Посилання
Соціально-економічний механізм регулювання ринку праці та заробітної плати : [монографія] [Текст] / Д. П. Богиня, Т. Г. Куликов, В. М. Шамота та ін. – К. : Ін-т економіки НАН України, 2001.- 300с.
Економічна енциклопедія: у 3 т. Т. 2 [Текст] / За ред. С. В. Мочерного .– К.: Академія, 2001.- 847с.
Козаченко Г.В. Організаційно-економічний механізм як інструмент управління підприємством [Текст] / Г.В.Козаченко //Економіка. Менеджмент. Підприємництво . –. 2003.– 11 .– с.107 – 111
Моргачов І. Організаційно-економічний механізм управління ефективною діяльністю проектних організацій [Текст] / І. Моргачов // Схід .– 2006 . – .№ 5.– c.39
Романовська Ю.А. Етапи побудови системи оцінювання організаційно-економічного механізму розвитку стратегічного потенціалу підприємств [Текст] //Економіка та регіон. Наук.вісник Полтавського нац.ун-ту ім.Юрія Кондратюка .–2005 .–№2(5) .–С.155–159
Савчук А.В. Организационно-экономический механизм инновационного развития крупной компании: [монография] [Текст] /А.В.Савчук .– Донецк: Ин-т Экономики промышленности НАН Украины, 2004 .– 404с.
Сичевський М.П. Удосконалення організаційно-економічного механізму розвитку харчової промисловості України [Текст] /М.П.Сичевський .– К.:Науковий світ, 2004.–374с.
Суха І.В. Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств /І.В.Суха // Наук.праці Нац.ун-ту харч.технологій . [Текст] – 2007 .-№21 .– С.118–121
Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства [Текст] /О.М.Тридід .–Х.: ХДЕУ, 2002 .– 363 с.