ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ КРИЗИ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
криза, збут, кризис, сбыт, crisis, saleАнотація
Стаття присвячена дослідженню сутності, визначенню факторів виникнення кризи збуту підприємства. Досліджено вплив факторів локальної кризи збуту на розвиток кризової ситуації на підприємстві. Визначений інструментарій діагностики та розроблені рекомендації щодо подолання локальної кризи збуту на підприємстві.
Статья посвящена исследованию сущности, определению факторов возникновения кризиса сбыта предприятия. Исследовано влияние факторов локального кризиса сбыта на развитие кризисной ситуации на предприятии. Определен инструментарий диагностики и разработаны рекомендации по преодолению локального кризиса сбыта предприятием.
Article is devoted to the sales crisis investigation and, determination of emergence sales crisis factors in the routine activity of an enterprise. Investigated is local sales crisis impact to the development of crisis situation. Determined are diagnostic and developed are recommendations on the meeting the local sales crisis.
Посилання
Антикризисное управление [Текст] / Под. ред. Э. М. Короткова. — М.:
ИНФРА-М, 2005. —432 с.
Скібіцький О. М. Антикризовий менеджмент: Навчальний посібник. [Текст]
/Київ: Центр учбової літератури, 2009.–568с.
Василенко В.О. Антикризове управління підприємством: Навч. посібн.
[Текст] - Київ:ЦУЛ, 2005.-504с.
Колісник М. К., Ільчук П. Г., Віблий П. І.: Фінансова санація і антикризове
управління підприємством: Навчальний посібник. [Текст] / Київ: Кондор,2007.–272с.
Ковтун О.І. Стратегія підприємства [Текст] / О.І. Ковтун. – Львів: Новий
світ-2000, 2005. – 388 с.