МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Ключові слова:
пасажирські перевезення, тариф, маркетинг, логістикаАнотація
В статті здійсненний аналіз застосування маркетинго-логістичних підходів щодо формування тарифів на пасажирські перевезення. Також в даній статті запропоновані варіанти встановлення тарифів в залежності від сезону та дня тижня.Посилання
Аксенов И.М. Эффективность пассажирских железнодорожных перевозок. [Текст] Монография. – К.: Видавництво «Транспорт України», 2004.–282с.
Полторак В.А. Маркетингові дослідження: методи та технології. [Текст] -Дніпропетровськ: Арт-Прес, 1998. - 136 с.
Система пассажирских тарифов на транспорте СССР и пути ее совершенствования. [Текст] Под ред. Е.Д. Ханукова, и А.В. Крейнина. – М.: «Транспорт», 1969 г. – 184 с.
Сич Є.М., Кислий В.М. Закони економіки транспорту. [Текст] - Ніжин: Аспект поліграф, 2009. -160 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статьи