МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

К.М. Разумова

Анотація


 В статті здійсненний аналіз застосування маркетинго-логістичних підходів щодо формування тарифів на пасажирські перевезення. Також в даній статті запропоновані варіанти встановлення тарифів в залежності від сезону та дня тижня.

Ключові слова


пасажирські перевезення; тариф; маркетинг; логістика

Посилання


Аксенов И.М. Эффективность пассажирских железнодорожных перевозок. [Текст] Монография. – К.: Видавництво «Транспорт України», 2004.–282с.

Полторак В.А. Маркетингові дослідження: методи та технології. [Текст] -Дніпропетровськ: Арт-Прес, 1998. - 136 с.

Система пассажирских тарифов на транспорте СССР и пути ее совершенствования. [Текст] Под ред. Е.Д. Ханукова, и А.В. Крейнина. – М.: «Транспорт», 1969 г. – 184 с.

Сич Є.М., Кислий В.М. Закони економіки транспорту. [Текст] - Ніжин: Аспект поліграф, 2009. -160 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована