СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ СУЧАСНИХ АВІАКОМПАНІЙ

В.Є. Командровська

Анотація


 У статті досліджено можливі стратегії зростання авіакомпаній, виділено особливості їх застосування у практичної діяльності у сучасних умовах на прикладі вітчизняних та іноземних авіакомпаній.

Ключові слова


витрати; авіакомпанія; управління

Посилання


Кулаев Ю.Ф., Щелкунов В.І. Экономика гражданской авиации Украины. [Текст]– К.: Фенікс, 2010. – 736 с.

Петров А.Н. Стратегический менеджмент[Текст] / Под.ред. А.Н.Петрова. – СПб.: Питер, 2010. – 496 с.

Сич Є.М., Кислий В.М. Закони економіки транспорту. [Текст] - Ніжин: Аспект поліграф, 2009. -160 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована