СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ СУЧАСНИХ АВІАКОМПАНІЙ
Ключові слова:
витрати, авіакомпанія, управлінняАнотація
У статті досліджено можливі стратегії зростання авіакомпаній, виділено особливості їх застосування у практичної діяльності у сучасних умовах на прикладі вітчизняних та іноземних авіакомпаній.Посилання
Кулаев Ю.Ф., Щелкунов В.І. Экономика гражданской авиации Украины. [Текст]– К.: Фенікс, 2010. – 736 с.
Петров А.Н. Стратегический менеджмент[Текст] / Под.ред. А.Н.Петрова. – СПб.: Питер, 2010. – 496 с.
Сич Є.М., Кислий В.М. Закони економіки транспорту. [Текст] - Ніжин: Аспект поліграф, 2009. -160 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Статьи