СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ СУЧАСНИХ АВІАКОМПАНІЙ

Автор(и)

  • В.Є. Командровська

Ключові слова:

витрати, авіакомпанія, управління

Анотація

 У статті досліджено можливі стратегії зростання авіакомпаній, виділено особливості їх застосування у практичної діяльності у сучасних умовах на прикладі вітчизняних та іноземних авіакомпаній.

Біографія автора

В.Є. Командровська

 доцент

Посилання

Кулаев Ю.Ф., Щелкунов В.І. Экономика гражданской авиации Украины. [Текст]– К.: Фенікс, 2010. – 736 с.

Петров А.Н. Стратегический менеджмент[Текст] / Под.ред. А.Н.Петрова. – СПб.: Питер, 2010. – 496 с.

Сич Є.М., Кислий В.М. Закони економіки транспорту. [Текст] - Ніжин: Аспект поліграф, 2009. -160 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи