МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

А.В. Гавриленко, Т.О. Гаврилко

Анотація


 Досліджені чинники і показники оцінки рівня ефективності маркетингової діяльності.

 Исследованы факторы и показатели оценки уровня эффективности маркетинговой деятельности.

 Factors and indexes of estimation of level efficiency of marketing activity were researched.


Ключові слова


маркетингова діяльність; інвестиції в маркетинг; ефективність; маркетинговая деятельность; инвестиции в маркетинг; эффективность; marketing activity; investment in marketing; efficiency

Посилання


Багиев Г.Л. Экономика маркетинга [Текст] / Багиев Г.Л. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2007.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я [Текст] / Котлер Ф. – СПб.: Изд.дом «Нева», 2003.

Матанцев А.Н. Стратегия, тактика и практика маркетинга [Текст] / Матанцев А.Н. – М.: Юристъ, 2002.

Попов В.М. Менеджмент и маркетинг бизнеса в международных компаниях [Текст] / Попов В.М., Ляпунов С.И., Муртзалиева Л.Ю. – М.: Финансы и статистика, 2001.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована