МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • А.В. Гавриленко
  • Т.О. Гаврилко

Ключові слова:

маркетингова діяльність, інвестиції в маркетинг, ефективність, маркетинговая деятельность, инвестиции в маркетинг, эффективность, marketing activity, investment in marketing, efficiency

Анотація

 Досліджені чинники і показники оцінки рівня ефективності маркетингової діяльності.

 Исследованы факторы и показатели оценки уровня эффективности маркетинговой деятельности.

 Factors and indexes of estimation of level efficiency of marketing activity were researched.

Посилання

Багиев Г.Л. Экономика маркетинга [Текст] / Багиев Г.Л. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2007.

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я [Текст] / Котлер Ф. – СПб.: Изд.дом «Нева», 2003.

Матанцев А.Н. Стратегия, тактика и практика маркетинга [Текст] / Матанцев А.Н. – М.: Юристъ, 2002.

Попов В.М. Менеджмент и маркетинг бизнеса в международных компаниях [Текст] / Попов В.М., Ляпунов С.И., Муртзалиева Л.Ю. – М.: Финансы и статистика, 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-08

Номер

Розділ

Статьи