МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА АВІАПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • О.С. Борисенко

Ключові слова:

транспортна послуга, маркетинг, процес планування маркетингової діяльності, транспортная услуга, рмаркетинг, процес планирования маркетинговой деятельности, transport favour, процес planning of marketing activity

Анотація

 В статті показано роль та значення маркетингу в діяльності авіапідприємств, визначені особливості маркетингової діяльності транспортних підприємств та виявлені основні недоліки в організації маркетингової діяльності авіапідприємств.

 В статье показана роль и значение маркетинга в деятельности авыатранспортных предприятий, определены особенности маркетинговой деятельности транспортных предприятий и обнаружены основные недостатки в организации маркетинговой деятельности авыапредприятий.

 In the article a role and value of marketing is rotined in activity of авыатранспортных enterprises, the features of marketing activity of transport enterprises are certain and found out the basic failings in organization of marketing activity of авыапредприятий.

Посилання

Дрьомін М.С. Маркетинговий аналіз транспортного ринку [Текст] // Економіка та підприємництво: 36. наук. пр. молодих учених та аспірантів. - Вип. 9 / Відп. ред. СІ. Дем'яненко. - К.: КНЕУ, 2002. – С. 99-106.

Жебка В.В. Методичні аспекти маркетингових досліджень конкурентної позиції авіакомпанії «Аеросвіт» в галузі авіаперевезень [Текст] // Проблеми інформатизації та управління. – К.: КМУЦА, 2003. – Випуск 7. – С. 28-32.

Радченко О.А. Маркетингові дослідження транспортних послуг [Текст] // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. – К.: КМУЦА, 2003. – Вип. 9. – С. 39-44.

Аксѐнов И.М. Маркетинг на объектах транспорта: Монографія. [Текст] – Нежин: ООО «Видавництво «Аспект-Поліграф»», 2006. – 336 с.

Лосева А.С. Организационные методы привлечения потребителей на рынке транспортных услуг: Дис. канд. экон. наук: 08.00.05 [Текст] / СПбГУЭФ – СПб., 1998. – 135 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-08

Номер

Розділ

Статьи