МАРКЕТИНГ И ЛОГИСТИКА В КОММЕРЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ КРУПНОГО ПАССАЖИРСКОГО ТЕРМИНАЛА

И.М. Аксенов, А.В. Литковский

Анотація


 В статті показане значення маркетингу й логістики в управлінні діяльністю великих пасажирських терміналів.

В статье поазано значение маркетинга и логистики в управлении деятельностью крупных пассажирских терминалов.

In the article the value of marketing and logistic is rotined in a management activity of large passenger terminals.


Ключові слова


маркетинг; логістика; термінал; маркетинг; логистика; терминал; marketing; logistic; terminal

Посилання


Абрамов А.П. Транспортный маркетинг: проблемы становления и функционирования /Железнодорожный транспорт – 1991-№4-С.10-12.

Абрамов А.П., Галабурда В.Г., Иванов В.А.Маркетинг на транспорте. – М: Желдориздат. – 2001-327с.

Аксенов И.М., Эффективность пассажирских железнодорожных перевозок. Монография. К. Видавництво «Транспорт України»,2004, 284 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-5834

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована