МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ УПРАВЛЕНИЯ ОБНОВЛЕНИЕМ ФЛОТА СУДОХОДНОЙ КОМПАНИИ

Автор(и)

  • С.М. Боняр

Ключові слова:

флот, судноплавна компанія. флот, судоходная компания. fleet, a shipping company.

Анотація

 Розглядаються питання розробки методичного забезпечення процесу оновлення флоту судноплавної компанії згідно до сучасних ринкових вимог.

 Рассматриваются вопросы разработки методического обеспечения процесса обновления флота судоходной компании согласно современным рыночным требованиям.

 Article presents authors means for methodological basis of shipping company fleet removals process, constructed in accordance with modern requirements of markets.

Посилання

Котлубай О.М. Механізм забезпечення економічного зростання морського транспорту України. [Текст] Розвиток методів уп-равління та господарювання на транспорті. – Випуск 16.- Одеса: ОНМУ, 2003. – С. 205-214

Котлубай О.М. Економічні механізми розвитку торговельного мореплавання в Україні [Текст] Наукова монографія Одеса – ІПРЕЕД НАН України, 2004,– 453 с.

Котлубай А.М., Липинская А.А. Критерии управления транспортными системами [Текст]/ Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. Зб. наук. праць. – Одеса: ОДМУ Вип. № 7. – 2000 – С.56-66.

Липинская А.А. Основные направления возрождения национального флота Украины [Текст] Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. Зб. наук. праць. – Одеса: ОДМУ Вип. № 10. – 2001 – С. 5-14.

Липинская А.А. Оптимизация квотирования перевозок грузов национальными судовладельцами [Текст] Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. Зб. наук. праць. – Одеса: ОДМУ Вип. № 11. – 2001. – С. 30-38.

Липинская А.А. Совершенствование инструментария экономики морского транспорта [Текст] Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. Зб. наук. праць - Одеса: ОДМУ – Вып. №23 -2005 – С.23-34.

Примачев Н.Т., Печерская Н.В. Проблемы и инструментарий формирования стратеги развития торгового флота. [Текст] Одесса, изд. ИПРиЭЭИ 2003.- 280 с.

Pride William M., Ferrell O.C. Marketing: concepts and strategies. [Текст] 6-th ed. Dallas, Geneva, Princeton, New Jersey: Houghton Mifflin Company, 1989. 882 p.

Mercer David. Marketing [Текст].Oxford: Blackwell Business, 1992.761 p.

Ratcliffe Brian. Economy and efficiency in transport and distribution. [Текст] 2-nd ed. Great Britain, Essex: Anchor Brendon Ltd, 1987. 170 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-06

Номер

Розділ

Статьи