СИНЕРГЕТИЧНИЙ ЕФЕКТ ВІД СТВОРЕННЯ АВІАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ АЛЬЯНСУ АВІАКОМПАНІЙ

Автор(и)

  • Л.О. Сулима

Ключові слова:

синергетичний ефект, синергія, альянс, авіакомпанія, авіаційний навчальний центр, економічна ефективність, SWOT–аналіз. синергетический эффект, синергия, авиакомпания, авиационный учебный центр, экономическая эффективность, SWOT–аналіз. synergy

Анотація

 У даній статті визначається синергетичний ефект від створення авіаційного навчального центру бортпровідників альянсу авіакомпаній та порівнюється ефективність його діяльності з навчальним центром, що є самостійним суб’єктом господарювання.

 В данной статье определяется синергетический эффект от создания авиационного учебного центра бортпроводников альянса авиакомпаний и сравнивается эффективность его деятельности с учебным центром – самостоятельным субъектом хозяйствования.

 The article is devoted to estimation of synergy effect of airlines alliance aviation training center functioning and noticed economic efficiency of aviation training center functioning as an enterprise.

Посилання

Ільєнко О.В. Організація управління партнерськими відносинами підприємств в

логістичних ланцюгах авіаційних перевезень [Текст]: автореф. дис. на здобуття наук.

ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00.04 “Економіка та управління підприємствами

(економіка авіаційного транспорту)” / О.В. Ільєнко. – К., 2008. – 22 с.

Капица С.П. Синергетика и прогнозы будущего [Текст] / С.П.Капица,

С.П.Курдюмов, Г.Г.Малинецкий. – 3–е изд. – М.: Едиториал УРСС, 2003. – 288 с.

(Синергетика: от прошлого к будущему).

Карпунь О.В. Організаційно-економічний механізм логістичного управління

системою пасажирського сервісу авіакомпанії [Текст]: автореф. дис. на здобуття наук.

ступеня канд. екон. наук: спец. 08.06.01 “Економіка, організація і управління

підприємствами” / О.В. Карпунь. – К., 2006. – 20 с.

Корпоративная стратегия [Текст]: Пер. с англ. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. –

с. – (Серия «Идеи, которые работают»).

Полозов-Яблонский А.А. Методика расчета синергетического эффекта участия

авиакомпаний в альянсах [Текст] / А.А.Полозов-Яблонский // Научный вестник МГТУ ГА

№58, сер. «Общество, экономика, образование». - М: МГТУ ГА, 2003. - С. 118-123.

Юн Г.М., Сулима Л.О. Дворівнева модель оцінки ефективності підприємства, що

створюється / Г.М.Юн, Л.О.Сулима // Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук.

праць. - К.: НАУ, 2007. - Вип. 22. –- С. 11-15.

Юн Г.М., Сулима Л.О. Економіко-математична модель функціонування авіаційного

навчального центру та її числова реалізація у пакеті прикладних програм LINDO

[Електронний ресурс] / Г.М.Юн, Л.О.Сулима // Проблеми системного підходу в економіці. -

– Вип. 2. Режим доступу до ресурсу:

http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2009-2/Un_209.htm.

Mark L. Sirower. The Synergy Trap: How Companies Lose the Acquisition Game [Теxt] /

Sirower Mark L. - New York: The Free Press, 2000. – pр. 20, 29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-05

Номер

Розділ

Статьи