УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ «ШІСТЬ СИГМ»

Автор(и)

  • Г.Ю. Кучерук

Ключові слова:

якість, транспорт, послуга, концепція. качество, услуга, концепция. quality, transport, service, the concept.

Анотація

 Стаття присвячена питанню підвищення якості транспортних послуг за рахунок впровадження нової концепції «6g».

 Статья посвящена вопросу повышения качества транспортных услуг потеем внедрения новой концепции «6g».

 Аrticle is devoted to a question of improvement of quality of transport services is sweated introductions of the new concept «6g».

Посилання

Hahn G.J. et al. The Impact of Six Sigma Improvement — A Glimpse into the Future of Statistics. The American Statistician. [Text] — 1999, August. (www. amstat.org/publications/ tas/abstracts% 5F99/ various. html).

Six Sigma Quality (Annual Report 1999: Letter to Share Owners). [Електронний ресурс]. - Режим доступу до ресурсу: www.ge.com/ annual99/ letter/ letter_three.html

Harry M.J. Six Sigma: A Breakthrough Strategy for Profitability [Text] // Quality Progress, 1998, May, p. 60 — 64. Пер.: Методы менеджмента качества, 2000. — № 6. — С. 8-

Hoskins J., Stuart B., Taylor J. Statistical Process Control. [Text] — Motorola, 1991. — 31 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-05

Номер

Розділ

Статьи