РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ ПРЕСИ У ФОРМУВАННІ ТА РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Т.О. Дяченко

Ключові слова:

організаційні культура, корпоративна преса. организационная культура, корпоративная пресса. organizational culture, corporate press.

Анотація

 У статті розглянуто роль та значення корпоративної преси для ефективного розвитку організаційної культури підприємств.

 В статье рассматриваются роль и значение корпоративной прессы для еффективного развития организационной культуры предприятий.

 The role and value of corporate press in the efficient development of organization culture are studied in the article.

 

Посилання

Акер Д. Стратегическое рыночное управление. [Текст] — СПб.: Питер, 2002. -С.487. 2. Жовнір Н.М. Управління організаційною і інноваційною культурою в сис-темі регіонального розвитку [Текст] // Економіка і регіони. - 2004. -№ 1(2). -С. 45-47. 3. Рубан В. Командные роли: оценивающий, мыслитель, доводящий до конца [Текст] // Корпоративная культура, 2006 - №4. 4. Селезнева Ю., Пименова М. Корпоративная атмосфера: размышления на тему взаимоотношений в организации [Текст] // Корпоративная имиджелогия (январь-март) 2008 - №1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-05

Номер

Розділ

Статьи