ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ С++ BUILDER ДЛЯ РОЗРОБКИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

Автор(и)

  • Ірина Андріївна Сліпухіна Національний авіаційний університет
  • Роман Сергійович Одарченко Національний авіаційний університет
  • Олег Олегович Полігенько Національний авіаційний університет

Ключові слова:

C Builder, технології моделювання, вивчення фізики, фізичні моделі.

Анотація

Розглянуто метод підвищення ефективності процесу вивчення фізики, пов’язаний з використанням в навчальному процесі сучасних інформаційно-технічних засобів, і визначено основні його дидактичні переваги. Наведено приклад використання мови програмування С++ Builder для створення освітніх програм.

Біографії авторів

Ірина Андріївна Сліпухіна, Національний авіаційний університет

К. ф.-м. н., доцент, доцент кафедри загальної фізики. Наукові інтереси: фізика напівпровідників, методика викладання фізики у вищій школі.

Роман Сергійович Одарченко, Національний авіаційний університет

Аспірант кафедри телекомунікаційних систем інституту аеронавігації Національного авіавційного університету. З 2011 р. кандидат технічних наук НАУ. Наукові інтереси: складні технічні системи та засоби телекомунікацій.

Олег Олегович Полігенько, Національний авіаційний університет

Студент 105 ТК ІАН. Призер МАН 2009-2010 рр. Наукові інтереси: різноманітне використання сучасних мов програмування Java, C++, C++Builder.

Посилання

Концепція інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп’ютеризації сільських шкіл: Затверджено колегією Міністерства освіти і науки України від 27 квітня 2001 р. № 5/8-2 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2001. – №13. – С. 3-10.

Профессиональная педагогика: учебник для студентов по пед. специальностям и направлениям, ред. С. Я. Батышева. – М.: «Профессиональное обозрение», 1997. – 512 с.

Бернард Смит. Общество, основанное на знании: политика Европейского Союза // Информационное общество. – 2002. – Вып. 1. – С. 8-21.

Клевцова Н.И. Методико-дидактические принципы создания и использования мультимедийных учебных презентаций в обучении иностранному языку: Дисс. канд. пед. наук: 13.00.02. – Курск, 2003. – 189 c.

Белицын И.В. Лекционный мультимедийный комплекс как средство активизации учебно-познавательной деятельности обучающихся: Дисс. канд. пед. наук: 13.00.02. – Барнаул, 2003. – 159 c.

Пискунова Т.Г. Методика обучения и использования мультимедиа-систем в курсе информатики средней школы: Дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.02. – СПб: РГПУ, 1999. – 236 c.

Скалій О.В. Комп’ютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плавання): Автореф. дис…канд. наук з фізичного виховання і спорту: 24.00.02 / Львівський держ. ін-т фізичної культури – Л., 2002. – 24 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСВІТА ТА ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ