Туристично-маркетингова політика України як важливий напрям підготовки до ЄВРО-2012

Ігор Георгійович Смирнов

Анотація


Висвітлено сучасні особливості промоційно-маркетингової та рекламної діяльності України як держави, яка приймала (разом з Польщею) фінальну частину Європейської футбольної першості ЄВРО-2012. При цьому промоційно-маркетингова діяльність до ЄВРО-2012 розглядається в контексті реалізації туристичної політики України як європейської держави

Ключові слова


туристична політика держави; маркетингова політика; ЄВРО-2012; рекламні слогани України

Посилання


Смирнов І. Г. Бізнесові основи міжнародного туризму: Навч. пос. / І. Г. Смирнов. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2007. – 127 с.

Смирнов І. Г. Міжнародний туристичний бізнес: Навч.-метод. пос. / І. Г. Смирнов, Н.В. Фоменко. – І.-Ф.: Галицька академія, 2009. – 154 с.

Кіптенко В. К. Менеджмент туризму: Підр. / В.К. Кіптенко. – К.: Знання, 2010. – 502 с.

Кириллов А.Т . Маркетинг в туризме / А. Т. Кириллов, Л. А. Волкова. – СПб.: Изд-во С-Петербургского ун-та, 1996. – 184 с.

Коберник И. Показательное выступление / Иванна Коберник // Корреспондент. – № 46. – 2011. – 25 ноября. – С. 30–33.

Стулень Е. Сказали: у вас лицо строителя / Екатерина Стулень// Сегодня. – 2011. – 26 декабря. – С. 11.

Панченко А. НБУ: доллара по десять гривень не будет / Алекс Панченко //Сегодня. – 2012. – 14 января. – С. 2.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2309-351X (Online), ISSN 2309-3498 (Print)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована