ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ

Автор(и)

  • М.Ю. Туровська Промислово-економічний коледж НАУ, Київ
  • І.М. Яровий Промислово-економічний коледж НАУ, Київ

Анотація

 Маючи на меті зростання і розвиток бізнесу, банк повинен ясно уявляти, за рахунок яких компонентів і реалізації якої стратегії він повинен досягти планованих результатів. Для цього варто ретельно вивчати цільові ринки послуг на предмет привабливості, а також аналізувати власні можливості банку для виявлення конкурентних переваг. Виходячи з такого аналізу, може визначатися конкретна стратегія роботи банку.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА І ПІДПРИЄМНИЦТВО