СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Abstract
Розглянуто основні інструменти нестандартних методів просування. Проаналізовано специфіку діяльності клубів, відмінність клубних форматів на промисловому та споживчому ринках. Досліджено різні типажі учасників клубівReferences
Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений. – М: Вильямс, 2005. – 400.- ISBN: 5-8459-0832-9
Сэм Хилл, Гленн Рифкин. Радикальный маркетинг: От Гарварда до Харлея — уроки десяти компаний, которые нарушали правила. — М: Альпина Бизнес Букс, 2004. — 416.- ISBN 5-9614-0010-7
Діброва Т. Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навчальний посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 320 с.- ISBN 978-966-370-126-4
http://www.businesspress.ru/newspaper/article_mId_39_aId_302892.html
http://www.marketing-ua.com/articles.php?articleId=719
http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/pr/what_is_club.htm
http://www.psycho.ru/library/1329
http://sisupr.mrsu.ru/2008-2/pdf/78-Sarmaeva.pdf
http://socializm.net/klassifikaciya-uchastnikov-soobshhestv/