СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Authors

  • Н. В. Язвінська Національний авіаційний університет, м.Київ
  • К. Ю. Яворська Національний авіаційний університет, м.Київ

Abstract

Розглянуто основні інструменти нестандартних методів просування. Проаналізовано специфіку діяльності клубів, відмінність клубних форматів на промисловому та споживчому ринках. Досліджено різні типажі учасників клубів

Author Biographies

Н. В. Язвінська, Національний авіаційний університет, м.Київ

К.е.н.,

К. Ю. Яворська, Національний авіаційний університет, м.Київ

Магістрант,

References

Бернд Шмитт, Дэвид Роджерс, Карен Вроцос. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений. – М: Вильямс, 2005. – 400.- ISBN: 5-8459-0832-9

Сэм Хилл, Гленн Рифкин. Радикальный маркетинг: От Гарварда до Харлея — уроки десяти компаний, которые нарушали правила. — М: Альпина Бизнес Букс, 2004. — 416.- ISBN 5-9614-0010-7

Діброва Т. Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навчальний посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 320 с.- ISBN 978-966-370-126-4

http://www.businesspress.ru/newspaper/article_mId_39_aId_302892.html

http://www.marketing-ua.com/articles.php?articleId=719

http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/pr/what_is_club.htm

http://www.psycho.ru/library/1329

http://sisupr.mrsu.ru/2008-2/pdf/78-Sarmaeva.pdf

http://socializm.net/klassifikaciya-uchastnikov-soobshhestv/

Issue

Section

Статті