ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ

Authors

  • Ю.В. Печериця Національний авіаційний університет, м.Київ

Abstract

В даній статті розглянуто проблему стратегічного розвитку підприємств. Досліджені основні напрями діяльності, які можуть бути найбільш перспективними з позицій прибутковості, перспектив розвитку ринку, зростання вартості активів тощо. Встановлено, що основою стратегічного розвитку підприємства виступає стратегічний аналіз, який дозволяє визначити найбільш перспективні стратегічні зони господарювання (СЗГ)  для диверсифікованих підприємств.

Author Biography

Ю.В. Печериця, Національний авіаційний університет, м.Київ

Аспірантка,

References

Е.Ю. Духонин, Д.В. Исаев, Е.Л. Мостовой. Управление эффективностью бизнеса. Концепция Business Performance Management. – М.: АЛЬПИНА, 2007 – 269 с.

Кротков А.М., Єленева Ю.Я. Конкурентоспособность предприятия: подходы к обеспечению, критерии, методы оценки // Марке­тинг в России и за рубежом. — 2001. — №6. — С. 59-67

Лессер Б., Бондарчук І., Борисенко З. та ін. Корпоративне управління в Україні в сучасних умовах/ За заг.ред.І.Роспутенка та Б.Лессера. – К.: К.І.С., 2004. – 306 с.

Пересада А.А.. Управління інвестиційним процесом. – К.: Лібра, 2002. – 472 с.

Питер Ф.Друкер. Задачи менеджмента в ХХІ веке. – К.:Вильямс,2007 – 272 стр.

Jorg Leonhardt, Joachim Vogt “Critical incidant stress management in aviation”. Ashgate Publishing Co., 2006.-180p.

Issue

Section

Статті