НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ

Authors

  • Г.С. Гуріна Національний авіаційний університет, м.Київ
  • А. Кононова Національний авіаційний університет, м.Київ

Abstract

У статті розглянуті основні проблеми, з якими мають справу всі підприємства в умовах кризи, а також висвітлені основні помилки керівників підприємств при спробах вивести підприємство із кризи. Визначені основні шляхи подолання загальних проблем, що виникають та уникнення типових помилок, які тільки погіршують ситуацію.

Author Biographies

Г.С. Гуріна, Національний авіаційний університет, м.Київ

К.е.н., доцент,

А. Кононова, Національний авіаційний університет, м.Київ

Магістрант,

References

Карбоне Э. Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать. // Маркетинг и реклама. - № 11. - 2008. - С. 34-35

Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц.— К.: КНЕУ, 2005. — 236 с.

Issue

Section

Статті